سه شنبه 4 بهمن 1384-0:0

بوش احمق است-يوسفيان

نماينده آمل گفت: وضعيت رواني اشخاص از قيافه، راه رفتن و تصميمات آنها قابل درك است و چشمان سفاهت بار، حركات نامتعادل و سخنان نابخردانه بوش نمونه بازري از يك عقب افتادگي و غير رشيد و سفيه بودن وي است.


نماينده آمل در مجلس هفتم، گفت: آمريكا محور شرارت جهان است و اتحاديه اروپا نيز شريك جرم و معاونت در جرايم است به سركردگي انگليس، شغال پير استعمار كه فرانسه و آلمان را نيز يدك مي كشد.

عزت‌‏الله يوسفيان در نطق پيش از دستور روز سه شنبه با بيان اين مطلب، نقض حقوق بشر را يكي از بهانه‌‏ها و اتهام به نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و افزود: در خصوص حقوق بشر پيشنهاد رياست محترم جمهور كه به تاييد رهبر معظم انقلاب رسيده است، كافي و وافي است.

يوسفيان اضافه كرد: دادستان كل ايالات متحده بايد به وظيفه قانوني خود نصب قيم اقدام كند و همسر بوش و تصميم سازان سنا و كنگره آمريكا با مصوبات آغشته به خون مردم كشور خود و جهان را تهديد مي‌‏كنند و گويا جمعي مست لايعقل مكمل سفاهت بوش هستند.


وي تاكيد كرد: در سياست خارجي آمريكا شكستن حريم و تجاوز به مرزها به هر بهانه ممكن است و در پاسخ به اين خوي ددمنشانه دوست و دشمن هم نمي شناسد.
وي در ادامه نطق خود به مشكلات حوزه انتخابيه اش پرداخت و خواستار اختصاص بودجه بيشتر به اين استان و شهر آمل شد.(ilna)