شنبه 9 خرداد 1394-20:31

نیاز آذری: نمایندگان شدیدا پیگیر مطالبات مردم هستند

نماینده بابل: با پیگیریهای مستمر توانستیم، پروژه های زیادی از شهرستان بابل را در پیوست قانون بودجه جای دهیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: عصر شنبه با هماهنگی دفتر پژوهش و توسعه حسین نیازآذری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- جشن انسجام با محوریت گزارش سالانه این عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس برگزار شد .

این مراسم که در هنرستان مهرسبز برگزار شد، ضمن پرده برداری از منشور انسجام، نماینده بابل گزارش سالیانه خود را برای مردم بازگو کرد .

نیاز آذری با اشاره به این که نمایندگان شما در خانه ملت شدیدا پیگیر مطالبات مردم هستند، افزود: با پیگیریهای مستمر توانستیم، پروژه های زیادی از شهرستان بابل را در پیوست قانون بودجه جای دهیم .

وی پروژه بزرگ آبرسانی به شهرهای گروه الف را نقطه عطفی برای تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت دانست و تصریح کرد: این پروژه که سال پیش آغاز شده است، با 200 میلیارد تومان اعتبار، در پیوست قانون بودجه قرار دارد.

این مسئول از افتتاح 3 پروژه بزرگ نیروگاهی هرکدام به ظرفیت 25 مگاوات در سه منطقه بندپی، بابلکنار و لاله آباد در آینده ای نه چندان دور خبر داد و افزود: این نیروگاه ها با سوخت گاز و با 210 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می شود .

 نیاز آذری پروژه 14 ساله کنارگذرجنوبی را معضلی برای ترافیک شهر بابل دانست و تصریح کرد: این پروژه طی دو سال اخیر با پیگیری های نماینده های بابل در مجلس از شتاب بیشتری  برخوردار شده است.