سه شنبه 26 خرداد 1394-6:32

دیدگاه فرماندار سوادکوه شمالی و عضو شورای اصلاح طلبان مازندران درباره حادثه آمل

با قانون شکنان برخورد قانونی شود

مهدی احمدی فولادی: حرکتی که در آمل روی داد، خلاف شرع است/دولت تدبیر مسیر دولت اصلاحات را درپیش گرفته است/محمد رضا منصوریان: جریانی که توان جذب نظر مردم را ندارد سعی می کند با زیاده خواهی، فشار وسهم خواهی انتقام بگیرد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: مهدی احمدی فولادی -عضو شورای اصلاح طلبان استان مازندران و مدیر کل آموزش وپرورش در دوره اصلاحات- در گفت وگو با مازندنومه در حاشیه انتخابات شورای مرکزی شهرستان سوادکوه شمالی در رابطه حوادث 24 خرداد آمل گفت: به مصداق کلام الهی که آزادی انسان را در چارچوب اسلام تضمین نمود ومی فرماید همدیگر را با موعظه وسخن نیکو همراهی و راهنمایی کنید، ما با هر نوع درگیری فیزیکی و بی منطق مخالفیم. 

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی که یک نظام قرآنی است هیچ فردی حق ندارد بر خلاف نص صریح قرآن قبل از شنیدن سخنان یک گروه علیه آن حرکتی انجام دهد، افزود: این نوع حرکت ها که در آمل هم روی داد، خلاف شرع است.

عضو شورای اصلاح طلبان استان مازندران با بیان اینکه نیروهای اصلاح طلب در طول انقلاب ثابت کردند که وفادارترین گروه در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: نمونه آن دولت اصلاحات است که یک ریال اختلاس و مسئله اخلاقی را در کارنامه خود ندارد.

احمدی فولادی با بیان اینکه دولت اصلاحات در همه ابعاد موفقیت چشمگیری در جامعه داشت، تصریح کرد: رشد اقتصادی مثبت 8، تعامل با جهان، کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی و تعامل با جهان حاصل دولت اصلاحات بود که اکنون در دولت تدبیر ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر مسیر دولت اصلاحات را درپیش گرفته است، خاطرنشان کرد: مخالفت با این دولت مخالفت با پیشرفت کشور است.

عضو شورای اصلاح طلبان استان مازندران با بیان اینکه آنانی که تجمع های قانونی را برهم می زنند دو دلیل دارند، افزود: اول اینکه آنها می خواهند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند و راه دولت را سد کنند و دوم اینکه می خواهند با این عمل سرپوشی بگذارند بر ناتوانی ها و اختلاس هایی که در دولت قبل صورت گرفته بود.

*لزوم برخورد قانونی با قانون شکنان

محمدرضا منصوریان -فرماندار سوادکوه شمالی- هم در گفت وگو با مازندنومه در حاشیه انتخابات شورای مرکزی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در هر صورت اتفاقات آمل نتیجه آن است جریانی که توان جذب نظر مردم را ندارد سعی می کند با زیاده خواهی، فشار وسهم خواهی انتقام بگیرد.

وی با بیان اینکه این گونه مراسم برای جریان رقیب هم برگزار می شود، افزود: اینکه انها مراسم شان را برگزار کنند وجریان رقیب نتواند چه منطقی دارد؟!

فرماندار سوادکوه شمالی با تاکید بر آنکه باید مسئولان منطقه تدابیری می اندیشیدند که چنین اتفاقی نمی افتاد، اظهار کرد: در شهری نظیر آمل لازم است این افراد شناسایی شده و با آنان برخورد قانونی در راستای قانون صورت پذیرد.

منصوریان با بیان اینکه دولت با وجود منابع محدود اعتباری در ظرف دو سال گذشته توانسته است تورم را مهار کند، اظهار کرد: کنترل فزاینده قیمت، آرامش کسب و کار و بهبود در وضع معیشتی مردم از خدمات دولت در عرض دو سال گذشته است که اگر بازندگان صندوق آرا می گذاشتند، بهتر از این هم می شد.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه از آنجا که اقتصاد ما نفتی است تامین اعتبار سالانه به قیمت فروش نفت بستگی دارد، افزود: رییس جمهوری در دو سال گذشته سه وعده خود را که تعامل سازنده با دنیا، راستگویی و برنامه محوری بود به انجام رساند، هرچند وعده های دیگری هم داده شد و باید منتظر ماند تا تحقق یابد.

منصوریان با بیان اینکه قانونمداری آقای روحانی یک امتیاز مثبت برای دولت و کشور است، اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین برای تامین هزینه یارانه پیشنهاد مجلس بود که تصویب شد و رییس جمهوری با وجود اینکه می دانست برایش گران تمام می شود به آن جامه عمل پوشاند.

فرماندار سوادکوه شمالی با تاکید بر آنکه قانون مداری و صداقت با مردم یک امتیاز است، خاطرنشان کرد: دولت عوام فریبی و رانت خواری نمی کند، از طرفی مبارزه با فساد را هم سر لوحه کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر آنکه منافع ملی در دولت فدای منافع احزاب نمی شود، خاطر نشان کرد: گروهی جامانده از رای مردم مراسم اعتدالگرایان را از روی زیاده خواهی خود لغو می کنند.

گفتنی است در انتخابات سوادکوه شمالی اقایان اسدپور، بهروز اسماعیلی، شریفی، حسین اسماعیلی، شهابیان و خانم باوند به عنوان اعضای اصلی شورای هماهنگی اصلاح طلبان این منطقه انتخاب شدند.