سه شنبه 22 فروردين 1385-0:0

توهين به ناطق نوري

آقاي ناطق نوري!هتل نارنجستان و مجموعه وسیع حاشیه آن در شمال کشور را از چه طریقی بدست آورده ايد؟آقازاده جنابعالی (مصطفی) در کشور کانادا با سرمایه چه کسی اقامت دایم دریافت کرده است؟...


 

در پی انتشار مصاحبه «علی اکبر ناطق نوری» با روزنامه «شرق» که وی در آن از مواضع و عملکرد برخی از جریانات و احزاب و اشخاص وابسته به یک طیف تندرو انتقاد کرده بود، سایتی وابسته به اصولگرایان به این مصاحبه واکنش نشان داد.arefnews آورده:

در هفته گذشته روزنامه شرق گفتگویی با علی اکبر ناطق نوری انجام داد و سوالاتی را مطرح نمود که این روزنامه خود بهتر می داند که سوالات مطروحه به چه میزان اولویت داشته است .در هر صورت خبرنگار

سایت "عارف نيوز" بارها با دفتر آقای ناطق نوری جهت انجام مصاحبه تماس گرفته اما وی از انجام گفتگو خودداری کرده است ،از خبرنگار محترم روزنامه شرق می خواهیم در صورت امکان سوالات ذیل را نیز مطرح سازند:

1-تعریف آقای ناطق نوری از اصولگرایی چیست؟آیا این اصولگرایی آنقدر گل وگشاد است که می توان در خانه چند هزار متری در فرمانیه نشست وهم خود را شیخ اصولگرا نامید؟

2-هتل نارنجستان و  مجموعه وسیع حاشیه آن در شمال کشور را از چه طریقی بدست آورده اند وآیا هزینه  آن صرف اداره منزل فرمانیه می شود یا…

3-آقازاده جنابعالی (مصطفی) در کشور کانادا با سرمایه چه کسی اقامت دایم دریافت کرده ومشغول جمع آوری ثروت برای مردم مستضعف است!؟

4-دیگر آقازاده جنابعالی با ثروت چه کسی شرکت معظم بیمه ای راه اندازی کرده است؟

5-حفاریهای تاریخی در برخی مناطق شمالی از جمله محمودآباد، آمل، نور و…واستخراج اشیای عتیقه وارتباط آن با شرکت…واحمد ن خبری دارند؟

6-ارتباط مالی سایپا یدک با ایشان چگونه است؟همچنین در مورد کارخانه کاله همین سوال را تکرار فرمایید؟

5-آقای ناطق نوری – شیخ جناح راست سنتی- در جریان انتخابات دوم خرداد 76 شکست سنگینی را متحمل شد در آن انتخابات ،مطرح ساخت که "من آخر نوکرهای آقای هاشمی هستم " آیابرهمین اساس است که در انتخابات نهم ریاست جمهوری سعی داشتند از کاندیداهای اصولگرا به عنوان ابزاری برای پیروزی آقای هاشمی استفاده نمایند(که البته در این مورد هم دچار شکست شدند)؟این موضوع تا جایی جلو رفت که علی لاریجانی (نامزد راست سنتی) مطرح  می ساخت که آقای ناطق در روزهای آخر به من تکلیف شرعی میکرد که  به نفع آقای هاشمی انصراف دهم

7-اولین فردی که "ذوب در ولایت" را مطرح ساخت ایشان بود چرا بر خلاف نظر رهبری وی همچنان بر این شعار غیر عقلانی وغیر شرعی ادامه داد تا با عتاب رهبری مواجه شد؟

8-جریان فحاشی رکیک وغیر اخلاقی وی به حسین فدایی ،محمود احمدي نزاد ومحمد باقر قالیباف در جریان انتخابات نهم ریاست جمهوری چیست؟

9-آقای ناطق بعد از شکست خرداد 76 وشکستهای بعد از آن ازجمله نامزد راست سنتی در انتخابات نهم ریاست جمهوری ،آیا همچنان در این توهم است که وزنی در میان مردم دارد وتاثیر گذار است؟