چهارشنبه 30 فروردين 1385-0:0

مجلس برخورد خواهد کرد-ناصري

ناصري،نماينده بابل:اگر ملتي بخواهد مقابل اسلام بايستد، راي آن ملت ارزش ندارد.


جمعي از زنان خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان براي دومين روز در اعتراض به بدحجابي و فساد اخلاقي در مقابل مجلس تجمع كردند.

 تجمع‌كنندگان كه تعداد آنها نسبت به روز گذشته افزايش داشت در ادامه اعتراض روز گذشته خود براي دريافت پاسخ و اقدام مجلس در برخورد با بدحجابي در مقابل مجلس تجمع كردند.

 علي اكبر ناصري، نماينده بابل، در جمع معترضان به بدحجابي كه در مقابل مجلس تجمع كرده بودند، گفت: جمعي از نمايندگان متن تذكري را خطاب به وزير كشور، امضا كرده‌اند و خواستار برخورد قاطع نيروي انتظامي با بدحجابي و بي‌حجابي كه در تعارض با امنيت اجتماعي است، شده‌اند.

وي افزود: اميدواريم مجموعه جامعه احساس ويژه به اين هجمه‌ي شكننده دشمن كه از طريق ماهواره صورت مي گيرد، داشته باشند.

در حاشيه تجمع فردي از ناصري پرسيد كه اگر فردا جمعي از خانم ها در مقابل مجلس تجمع كنند و خواهان تصويب قانوني براي آزادي حجاب شوند، برخورد مجلس چيست؟ كه ناصري جواب داد مجلس برخورد خواهد كرد و مانع اين هنجار شكني و حرمت شكني آنها خواهد شد.

وي تصريح كرد: دشمني در طول صد سال توان مقابله را نداشت و از طريق بدحجابي و اشاعه فحشا فضاي اسلامي جامعه را شكاند و ناصري در پاسخ به اين شخصي كه گفت مگر مجلس خانه ملت و ميزاي راي ملت نيست، گفت: ميزان راي ملت است.

نماينده بابل خاطر نشان كرد: مجلس و دولت ملزم نيستند كه مد ماهواره‌اي و فرهنگ استعماري را كه در ضديت منافع ملي است حمايت كنند.

وي در مورد ميزان راي ملت است، تصريح كرد: امام فرمودند ميزان راي ملت است، اما راي كدام ملت، ملتي كه جوان و جان خود را براي اسلام فدا مي‌كند. اگر ملت بخواهد مقابل اسلام بايستد، راي آن ملت ارزش ندارد.(ilna+isna)