پنجشنبه 11 تير 1394-14:17

تیمور طهماسب‌پور مطرح کرد:

توانمندسازی خانواده، محور اصلی فعالیت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد مازندران: از مردم خیر دعوت می‌کنیم به یاریگر 64هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در مازندران باشند


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: تیمور طهماسب‌پور در برنامه نسیم همدلی اظهار کرد: محور اصلی فعالیت کمیته امداد امام خمینی، توانمندسازی خانواده است و در این مسیر در حوزه فکری، فرهنگی و اقتصادی تلاش می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: در ماه رمضان که سفره الهی پهن است و مردم در این ماه توجه ویژه به فقرا و نیازمندان دارند، ما هم برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این ماه با حضور مسئولان به ملاقات خانواده‌های کمیته امداد می‌رویم و مشکلات را از نزدیک بررسی و رفع می‌کنیم، افزود: این برنامه در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود و جشن رمضان هم از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه وفاق و همدلی بین خیران، مسئولان و مددجویان وجود دارد، گفت: همواره به مردم توصیه می‌کنیم تا به نیازمندان کمک کنند و مردم هم یاریگر ما هستند.

این مسئول با بیان اینکه افطاردهی از دیگر برنامه‌های ما در ماه رمضان است، تصریح کرد: قرار بود 20 هزار سبد کالا بین مددجویان توزیع کنیم و تاکنون 10 هزار سبد کالا تهیه و توزیع شده است. از مردم خیر هم دعوت می‌کنیم که یاریگر 64هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در مازندران باشند.

طهماسب‌پور با اشاره به اینکه رهبری به مجلس، دولت و قوه قضائیه توصیه کردند که به یاری کمیته امداد بیایند، گفت: از دیگر مسئولان هم دعوت می‌کنیم تا به ما در رسیدگی به امور فقرا کمک کنند.

* یکی از شیوه‌های خاص بندگی خدا، کمک به همنوعان است

در ادامه این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در سخنانی اظهار کرد: در معرفت دینی، انسان‌ها شریف‌ترین مخلوق خدا هستند و خدا وقتی انسان را آفرید به خود احسنت گفت.

علیرضا یونسی با اشاره به اینکه خدمت به شخصیت‌هایی که شریف‌ترین مخلوق آفرینش هستند از نوعی شرافت و فضیلت برخوردار است، افزود: انسان به دنبال کسب لذت است اما لذت پایدار که در معرفت به عنوان لذت مقدس و آرمانی یاد می‌شود زمانی است که اسنان به آن درجه از دانایی برسد که فقط خدا را بندگی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: یکی از شیوه‌های خاص بندگی خدا، کمک به همنوعان است که سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و انسان را به شوق می‌رساند.