چهارشنبه 17 تير 1394-17:34

ساعت 18 پنجشنبه 18 تیر

آیین کوچه گردان عاشق در مازندران برگزار می‌شود

آیین کوچه گردان عاشق امروز پنجشنبه 18 تیر ساعت 18 در سالن هلال احمر مازندران برگزار می‌شود.


 

 

مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، سرویس اجتماعی، خبر ارسالی روابط عمومی خانه ایرانی ساری:  ماه رمضان در خود دارای مجموعه ای از آیین ها است که سعی دارد به بازسازی وجودی انسان بپردازد. آیین روزه‌داری با مناسک خاص خود، فرد را در یک ماه متوجه مفهوم گرسنگی و تشنگی می کند. تحمل و مدارا با گرسنگی و تشنگی باعث تعالی و رشد روح فرد روزه‌دار می‌شود. اما سئوال جدی که پیش می آید این است که آیا این تعالی نباید در فرد روزه‌دار باعث شود که چشم و نظر دقیق تری بر روی درد گرسنگان داشته باشد؟
شانزده سال پیش عده ای دانشجو از دانشگاه های کشور در ایام ماه رمضان به میان گرسنگان جامعه خود رفتند. آنها در شب‌های قدر و زمان شهادت مولا علی (ع)، همان زمان که مردم روزه دار بهای گرسنگی خود را از خداوند طلب می کنند و آرزوهای خود را برای پروردگار می شمارند متوجه کودکانی در حاشیه ی شهرها و روستاها شدند که تنها یک آرزو دارند و آن هم رها شدن از درد گرسنگی است.

جمعیت امداد دانشجویی–مردمی امام علی (ع) در شانزدهمین سال برگزاری آیین کوچه‌گردان عاشق، بار دیگر جامعه را به کلام هشداردهنده وحی، درباره لزوم توجه به بحران فقر و گرسنگی جلب می‌کند.

منتظر حضورتان در همایش بزرگ کوچه گردان عاشق مازنداران هستیم.

زمان  برگزاری این برنامه امروز پنج شنبه 18ا تیر 1394 از ساعت 18 به صرف افطار است. مکان این گردهمایی  سالن آمفی تئاتر هلال احمر مازندران واقع در بلوار امام رضا(ع) است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 01133366356 ...09305138267 تماس بگیرید.