چهارشنبه 24 تير 1394-14:52

برگزاری جشن هسته ای میاندرودی ها در مسجدجامع سورک

قادری: برخی در داخل، ساز دشمن را کوک می کنند

فرماندار میاندورود: عده ای که به تاراج اموال بیت المال در شرایط تحریم چشم دوخته بودند امروز کامیابی هسته ای و مذاکرات را بر نمی تابند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: پیش از ظهر امروز جشن هسته ای میاندرود در مسجدجامع سورک برگزار شد.

در این مراسم ارسطو قادری-فرماندار میاندورود- به هوشمندی ملت ایران در انتخابات سال 92 اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دولتی که توسط مردم انتخاب شده است واقعه تاریخی را رقم زد که در اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد.

وی گفت: دولت برخاسته از آرای مردم، نشاط و امید را به جامعه بازگرداند و اینکار با حمایت و هدایت رهبری رقم خورده است.

نماینده دولت در میاندورود با اشاره به شعار روز معارفه خود که به خانه های همه مردم خواهد آمد، ابراز داشت: عده ای بر من خرده می گرفتند که چگونه این امر میسر خواهد شد، در حالی که امروز دولت تدبیر و امید اینکار را انجام داده و شادی و شعف را در میان خانه های مردم برده است.

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران و هدایت و حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور افزود: اگر حمایت های رهبری نبود کوتوله های سیاسی و کسانی که درک درستی از آرای مردم نداشتند دولت را دچار چالش می کردند.

فرماندار میاندورود از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان تحولی در عرصه تاریخ ایران و جهان یاد کرد و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه های بسیاری علیه این ملت مظلوم برنامه ریزی کردند اما تا به امروز ناکام مانده اند.

وی با اشاره به ورود دانشمندان هسته ای و جوانان این کشور در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای گفت:این کار در راستای تداوم اهداف دین، قرآن و حفظ حیات جمهوری اسلامی انجام شده است.

قادری ادامه داد: 12 سال مناقشه بر سر مسایل هسته ای کشور از سوی دشمنان نظام و انقلاب و اسراییل غاصب برنامه ریزی و عملیاتی شد اما منطق ایران در قبال همه ناملایمات سلاح گفتگو و مذاکره بوده است.

وی به حل بزرگترین پروژه اختلافی ایران و کشورهای 5+1 با زبان مذاکره و گفتگو اشاره کرد و اظهار داشت: توافق هسته ای پیروزی فرهنگ است و به نوعی منطقی برتر محسوب می شود که برد حاکمیت جمهوری اسلامی را رقم زده است.

نماینده دولت در میاندورود با بیان اینکه کج فهمی، بدفهمی و فزون طلبی ها در این میان فراوان است، افزود: عده ای که به تاراج اموال بیت المال در شرایط تحریم چشم دوخته بودند امروز کامیابی هسته ای و مذاکرات را بر نمی تابند و با آن به مقابله بر می خیزند.

وی ادامه داد: از بیگانگان انتظار مهرورزی نیست چرا که ذات اسرائیل و اذنابش دشمنی است که اگر دشمنی نکنند باید تعجب کرد اما حیرت آور اینجاست که کسانی در داخل کشور ساز دشمن را کوک می کنند.

فرماندار میاندورود رویکرد داخلی همراهی و هم افزایی ، مخالفت و انتقاد و همچنین عناد و بدرفتاری را از جمله سیاست های گروه های داخلی برشمرد و اظهار داشت: گروه اول که همراه است و گروه دوم نیز نگران شرایط اما متاسفانه گروه سوم به دنبال مطامع شخصی و منفعت طلبی است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نشان داد که اهل منطق و اندیشه است، گفت: نطق و زبان دولتمردان در خدمت این اندیشه به کار گرفته شده و مذاکرات به سرانجام رسیده است.

قادری برچیده شدن تحریم ها، بازگشت سرمایه های بلوکه شده به کشور،هجوم سرمایه گذاران خارجی و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران داخلی را از جمله تاثیرات این موافقت نامه هسته ای عنوان کرد و ابراز داشت: رنج بزرگ تورم نیز از شانه های ملت برداشته خواهد شد و سطح و شان مردم ایران در جهان ارتقا خواهد یافت.

وی ادامه داد: این مذاکرات وجهه خردورزی ایرانیان را به جهانیان نشان داده و ثابت خواهد کرد که ملت ایران مقاوم و اهل منطق و گفتگو است.

فرماندار میاندورود با قدردانی از حمایت های رهبری، مقاومت و ایستادگی مردم و خردمندی و اندیشه ورزی رئیس جمهوری اظهار داشت: از سردار دیپلماسی آقای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای نیز باید به شکل شایسته ای تجلیل کرد.