پنجشنبه 25 تير 1394-20:24

اظهارات کمال علیپور در خصوص مذاکرات هسته ای؛

چیزی تمام نشده است!

نماینده اصولگرای مجلس: هنوز چیزی درباره مذاکرات مشخص نیست!/فرماندار سوادکوه شمالی و بخشدار به وظایف خود آشنا هستند و خوب کار می کنند


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: کمال علیپور -نماینده قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی- در حاشیه بازدید از پروژه ها و طرح های دهستان لفور در گفت وگو با ما گفت: پس از ماه ها تلاش در دولت قبلی و فعلی، در مذاکرات نتایجی حاصل شد. 

وی با بیان اینکه هنوز چیزی در خصوص مذاکرات مشخص نیست، افزود: چیزی تمام نشده است و همان طور که رهبری فرمودند باید حوصله به خرج دهیم و مراقبت و محافظت کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه وجویبار با بیان اینکه پس از اتمام جنگ با امضای قطعنامه 598 همه فکر می کردند جنگ تمام شد، اظهار کرد: پس از آن دیدیم عراق تا مهران پیش آمد و یا در جنگ احد یک گردنه رها شد، باید مراقب باشیم تا مبادا گردنه ها رها شود. الحمدالله تا اینجا کار خوب پیش رفت هرچند مشکلاتی وجود دارد.

علیپور با بیان اینکه از اهداف جمهوری اسلامی کم کردن فاصله ها بود، تصریح کرد: در طول سی سال گذشته در این مسیر پیش رفتیم، اگرچه ایده آل نیستیم اما پیشرفت های خوبی را در مناطق و کشور داشتیم.

وی با بیان اینکه ایران همواره مورد لطف حضرت ولی عصر قرار دارد، گفت: امیدوارم در سایه هدایت رهبری و لطف امام عصر در شورای امنیت به خیر و صلاح کشور پیش برویم.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه مدیران باید کف میدانی طرح ها را بازدید کنند، اظهار کرد: فرماندار سوادکوه شمالی و بخشدار به وظایف خود آشنا هستند و خوب کار می کنند.

علیپور با بیان اینکه در پروژه راه سوادکوه به نام دماوند، رودهن، سوادکوه و قائمشهر به دلیل حجم بالای کار بودجه ای به منطقه سوادکوه و قائمشهر نمی رسید، گفت: با تلاش های صورت گرفته بودجه در این سه سال جدا شد و در سال اول 56 میلیارد، در سال دوم 86 میلیارد و در سال جاری 103 میلیارد اعتبار برای این پروژه به صورت مجزا تعریف شد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری مازندران گفت: منطقه گردشگری باید راهش مناسب باشد، از طرفی نامساعد بودن راه ها سبب می شود تا سرمایه گذاری به این مناطق نیاید، آخر مگر می شود کامیون ها دو روز آخر هفته در مسیر بمانند؟!

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه وجویبار با ابراز امیدواری از اجرای طرح سمسکنده، هفت تن و ساری خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح کمک شایانی به استان مازندران و بندر امیر آباد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته از محل حوادثی، تبصره 22 و تملک دارایی مبلغ 18 تا 19 میلیارد در منطقه سوادکوه شمالی تخصیص داده شده است، گفت: رهبری اجازه برداشت 500 هزار دلار را از منابع صندوق توسعه و بازگرداندن این مبلغ طی سه سال به دولت برای حل مشکلات روستایی دادند که از محل آن مبلغ 30 میلیارد تومان به قائمشهر، سوادکوه وجویبار برای حل مشکلات آب آن تخصیص یافته است.

* تعرفه قبض برق 800 هزار تومانی

روزبه محمودی -بخشدار بخش مرکزی سوادکوه شمالی- با بیان اینکه پست بانک مهم ترین درخواست مردم منطقه لفور است، گفت: اینکه برای دریافت 45 هزار تومان ده هزار تومان کرایه بدهند، انصاف نیست.

بخشدار سوادکوه شمالی با اشاره به تعرفه قبض برق 800 هزار تومانی روزهای اخیر برخی روستاها اظهار کرد: از مردم خواستیم تا این قبض ها را پرداخت نکنند تا بررسی ها انجام شود و جلساتی در این خصوص با مسئولان ذی ربط برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه تجهیز مدارس، دکل تلفن همراه و تلویزیون درخواست های دیگر مردم است، افزود: اصلاح طرح هادی و جاده بین مزارع و حل مشکلات جایگاه سوخت احداث شده رییس کلا از مطالبات مردم از مسئولان است.