پنجشنبه 8 مرداد 1394-9:5

مدیرعامل پژوهشگاه شفق در ساری:

امیدوارم احمدی نژاد سکوت خود را بشکند

علیرضا فرساد: احمدی نژاد را بسیار بهتر از سایر روسای جمهوری در جمهوری اسلامی می دانیم/احمدی نژاد خط امامی واقعی است/امیدوارم احمدی نژاد سکوت خود را بشکند


 مازندنومه، سرویس سیاسی: مدیرعامل پژوهشگاه شفق در همایش امام، آرمان های انقلاب اسلامی و راه پیش رو در ساری سخنرانی کرد.

علیرضا فرساد در حاشیه این برنامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر متن برجام اظهار کرد:تنها یک کلمه میتوانم بگویم، این متن با متنی که ما انتظار داشتیم فاصله اش از عرش تا فرش است و گذر زمان بسیاری از مسائل را روشن خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حمایت او از احمدی نژاد گفت: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. بی ترید ما از جریان عدالتخواهی و دکتر احمدی نژاد حمایت کرده و خواهیم کرد، زیرا احمدی نژاد را بسیار بهتر از سایر روسای جمهوری در جمهوری اسلامی می دانیم و خدمات دولت نهم و دهم از نگاه هیچ منصفی دور نمانده است.

فرساد با اشاره به سخنرانی احمدی نژاد در افتتاحیه نشست سراسری تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام(ره) گفت: این سخنرانی مواضع دکتر احمدی نژاد را برای همه جریان ها مشخص کرد و او هیچ یک از جریان های داخلی را دشمن خود نمی داند، بلکه دشمن اصلی را آمریکا و متحدین جنایتکارش می داند.

 وی با اشاره به هجمه سنگین برخی اشخاص و جریان ها در کشور بر دولت نهم و دهم گفت: معتقدم بسیاری از احمدی نژاد و و دولت نهم و دهم کینه شخصی دارند، باید هم داشته باشند.

فرساد با بیان این که کسانی که در فتنه 88 ماهیت شان معلوم شد و نتوانستند ببینند که احمدی نژاد حاضر نشد یک تار موی ولایت را با صدها تن از آنها عوض کند، باید امروز انتقام بگیرند، تصریح کرد: ببینید سفرهای احمدی نژاد به سایر شهرها با چه جمعیتی روبروست؟ احمدی نژاد عنوان خادم ملت در قلب مردم ایران خانه کرده است.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق افزود: احمدی نژاد خط امامی واقعی است، زیرا هر کسی تاریخ انقلاب و عقاید امام را بازخوانی کند، بی تردید به این جمع بندی خواهد رسید که اصلی ترین اصول امام استکبار ستیزی، ساده زیستی و حمایت از مظلومان و پابرهنگان است.

وی با بیان این که نمی توانند ببینند کسی حرف امام را می زند، زیرا اینها می خواهند امام را آن گونه که خودشان می خواهند تعریف و خط امام را تحریف کنند، ادامه داد: کار بجایی رسیده که رهبری می فرمایند خط امام در خطر تحریف است.


فرساد تاکیید کرد: جریان عدالتخواهی همیشه پیروز بوده است، هر قدر که این جریان را مورد هجمه قرار دهند و برایش برنامه ریزی کنند ولی باید بدانند خداوند مکر آنها را به خودشان بر خواهد گرداند.

وی در پایان گفت: امیدوارم احمدی نژاد سکوت خود را بشکند و پاسخ بسیاری از تهمت های ناروا را بدهد تا بشکنند دشمنان خارجی و مغرضان داخلی؛ اگر چه روز شکستن سکوت دور نیست.