پنجشنبه 15 مرداد 1394-7:30

نماینده بابل در مجلس:

تابستان سختی داریم/پیشرفت 15 درصدی تصفیه خانه مرکزی

حسین نیازآذری: با اجرای تصفیه خانه موقت با ظرفیت 300 لیتر بر ثانیه، توانستیم مشکلات آبرسانی بابل را مرتفع کنیم/ پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، بابک ابهرزاد: حسین نیازآذری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- روز چهارشنبه ضمن بازدید از پروژه تصفیه خانه مرکزی شهرهای گروه الف، در نشستی خبری که در این محل برگزار شد، اذعان داشت: هم اکنون پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست .

وی تصفیه خانه شهرهای گروه الف را بزرگترین تصفیه خانه شمال کشور دانست و افزود: 20 سال پیش این پروژه در دوران فرمانداری من کلید خورد و الان بار دیگر فرصتی دست داد تا بتوانیم این پروژه را در پیوست قانون بودجه جای دهیم و آن را عملیاتی کنیم .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تابستان امسال را تابستان سختی برای مازندران دانست و خاطرنشان کرد: امسال تابستان سختی داشتیم و اکنون با اجرای تصفیه خانه موقت با ظرفیت 300 لیتر بر ثانیه، توانستیم مشکلات آبرسانی بابل را مرتفع کنیم .

وی میزان خسارت سیل اخیر در مازندران را بالغ بر 150 میلیارد تومان برآورد کرد که این میزان در شهرستان بابل 50 میلیارد تومان بوده است .

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس با اشاره به ایجاد زیرساخت برای توسعه شهرستان بابل، تصریح کرد: با نامه ای به وزیر مسکن و شهرسازی، ایجاد راه مواصلاتی بابل- شیخ موسی بندپی- سوادکوه را خواستار شدیم.