يکشنبه 18 مرداد 1394-1:50

عکس و خبر

تشییع غواص ها در آمل و بابل

عکس های خبری مازندنومه/ 12 عکس از تشییع جنازه غواص های شهید در دو شهر بابل و آمل


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا شریعتی: کاروان شهدای غواص استان مازندران از ساعت 8 صبح روز شنبه در شهر آمل تشییع شد و از ساعت 16 ظهر به شهرستان بابل عزیمت کرد.

در این مراسم که با استقبال مردم شهرستان های آمل و بابل برگزار شد، دو کامیون حامل بیست تن از شهدای غواص در این دو شهر تشییع شدند و کامیون سوم به فریدونکنار و شهرهای دیگر استان مازندران عزیمت کرد.

برای این دو کاروان که از فیض حضور شهید مهدوی نیاکی (شهیدی که عکس او با دست های بسته در رسانه ها انتشار یافت) و شهید فاطمی دیگر شهید شهر هزار سنگر بهره مند بود، گوسفندان های زیادی در مسیر قربانی شد و مادران برای این کبوتران بسته بال با پوتین ها وخمپاره ها بساط عروسی مهیا کرده بودند.

برگزاری مراسم تشییع در شهرستان آمل با نظم بالایی همراه بود، اما در بابل نبودهماهنگی لازم سبب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان و برخی خودروها شد.

در این شهرستان چون کمربندی وجود ندارد، پلیس راهنمایی و رانندگی ناچار به بستن چندباره محورها جهت کنترل ترافیک شد.

مراسم شهرستان آمل از میدان هزار سنگر آمل تا خروجی شهر و مراسم بابل از مجتمع صنعت شهید بصیر تا میدان ولایت انجام گرفت.

شایان ذکر است در برخی تراکت ها شعارها، نوشته هایی در انتقاد از برخی سیاست های دولت و حامیان آن نوشته شده بود؛ از جمله: «عالم محضر خداست، نکند ما عالم را محضر کدخدا کنیم»، «حضور خبرنگاران بی بی سی در کشور پیش زمینه فعالیت جاسوسان است» و«همه باید به خمینی برگردیم به ویژه آنها که داعیه دار خط امام هستند.»