يکشنبه 25 مرداد 1394-11:24

نماینده بابل:

ضریب بودجه مازندران 25درصد افزایش یافت

حجت الاسلام علی اکبر ناصری: ضریب بودجه استان از 3/7 به 4/5 / ارتقا یافت/پیگیر ایجاد کارخانه فولاد در بابلکنار هستیم.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، بابک ابهرزاد: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناصری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- در نشست خبری در در شهرک منصور کنده بابل گفت: باید با نوک قلم با هم صحبت کنیم نه با اسلحه و تفنگ.

ناصری با بیان اینکه فرشتگان ظن و گمان ما را نیز ثبت می کنند ، تصریح کرد: قلم مقدس خبرنگاران باید به سمت و سویی باشد که مطالبات مردم را مطرح کند .

رئیس مجمع نمایندگان شمال کشور با اشاره به سواستفاده های رسانه های بیگانه از موقعیت کشور ایران تصریح کرد: این روزها گاهی علیه مسئول یا نماینده ای در رسانه ها صحبت هایی انجام می شود که چنین صحبت هایی، نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد .

عضو کمیسیون صنایع مجلس حضور کارخانه ایران خودرو را در بابل نقطه عطفی برای این شهرستان دانست و افزود: با ایجاد این کارخانه ، شرکت های دیگری نیز برای تامین قطعات مورد نیاز کارخانه ایران خودرو تاسیس شدند که خود هزاران فرصت شغلی را در این شهرستان ایجاد کرده است .

رئیس مجمع نمایندگان شمال کشور از پیگیری پروژه خط ریل گرگان به مشهد خبر داد و یادآور شد: بحث ریل گرگان به خراسان بسیار حائز اهمیت است و اکنون ریل دو خطه برقی تهران به شمال را پیگیر هستیم که این خط از آمل به لاریجان- رودهن- تهران با مسافتی حدود 150 کیلومتر در حال عملیاتی شدن است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پل روگذر شهید صالحی و زیرگذر گنج افروز در پروژه کنار گذر جنوبی انجام شد، افزود: اکنون مشکل پولی در این پروژه مطرح است، اما به شدت پیگیر موضوع هستیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس از پیگیری برای ایجاد کارخانه فولاد در بابلکنار خبر داد و تصریح کرد: پیگیریم که در بابلکنار 20 تا 30 هکتار زمین برای این کار اختصاص دهیم و اگر فولاد نشد، بتوانیم با این مقدار زمین، شهرک صنعتی در این منطقه داشته باشیم .

ناصری با اشاره به سفر اقتصادی هیاتی از عمان به ایران، افزود : در سفر مشترک اقتصادی ایران و عمان، درخواست ایجاد شهرک صنعتی خارجی در گاودشت داشتیم .

وی از تغییر ضریب بودجه استان از 3/7 به 4/5 خبر داد و افزود: با پیگیری های لازم توانستیم ضریب اعتباری استان را تا 25 درصد افزایش دهیم .