شنبه 7 شهريور 1394-7:57

واکنش تند امام جمعه بابل به برنامه موسیقی محمد اصفهانی

کنسرت موسیقی تکرار شود، گوشمالی تان می دهیم

حجت الاسلام حسن روحانی: اگر بنا باشد کسانی سواستفاده کنند، سنت شکنی کنند و به قول خودشان قرق را بشکنند و حرام الهی را به حلال مبدل کنند، مردم قاطعانه چنان گوشمالی بار دومی به شما خواهند داد که برای همیشه فراموش تان نشود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، بابک ابهرزاد: در نمازجمعه این هفته بابل، حجت الاسلام حسن روحانی -امام جمعه  این شهر- موضع تندی نسبت به برگزاری جشن وصال در بابل گرفت و به برگزاری برنامه موسیقی محمد اصفهانی انتقاد کرد.

هفته گذشته موسسه آبشار عاطفه ها با کمک های خیرخواهانه مردم توانست جشنی را با عنوان جشن وصال در پارک نوشیروانی بابل برگزار کند. در این جشن که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) اجرا شد، محمد اصفهانی -خواننده بنام کشور- با اجرای زنده موسیقی، شادی و نشاط را بر لبان 500 زوج جوان نشاند.

تنها دو روز پس از این برنامه خیریه، امام جمعه بابل به شدت نسبت به اجرای موسیقی در آن واکنش نشان داد.

حجت الاسلام حسن روحانی با صدای رسا و بلند خطاب به برگزارکنندگان برنامه خیریه چنین گفت: « خواننده ای که 22 میلیون تومان به او داده شد تا به این شهر بیاید، جای سوال دارد. این پول های به نام خیریه را از کجا گیر می آورید؟ به چه جهتی و با چه توجیهی به خواننده و رقاص و افراد دیگر می دهید و این چنین هزینه می کنید ؟ مجری به او بگوید از اینکه شما اینجا کنسرت دادید که یک همچین قرقی را در این شهرستان شکستید، ما از شما مثلا تشکر می کنیم. من به همه این افراد، من به همه عناصر، من به همه دست اندرکاران، به اینان می گویم که کوچکتر از آن هستید که بخواهید همچون رسمی را، یک همچون سنت شریفی را در این شهرستان بشکنید .

اگر بنا باشد کسانی سواستفاده کنند، سنت شکنی کنند و به قول خودشان قرق را بشکنند و حرام الهی را به حلال مبدل کنند و انجام بدهند، مردم قاطعانه چنان گوشمالی بار دومی به شما خواهند داد که برای همیشه فراموش تان نشود.» .