سه شنبه 23 آبان 1385-0:0

مهدي پور:از تحريم خبري نيست

رييس هيات كشتي مازندران تاكيد كرد: تحريم مسابقات قهرماني كشور از سوي مازندران دروغ است.


 علي اعظم مهدي‌پور  اظهار كرد: اخيرا اخباري مبني بر تحريم مسابقات از سوي هيات كشتي مازندران توسط برخي رسانه‌ها درج شده است كه نمي‌دانم اين اخبار از كجا منتشر مي‌شود، چرا كه كذب محض است.

وي ادامه داد: تا به حال در اين خصوص نامه‌اي به فدراسيون ننوشته‌ايم و منطقي هم نيست كه اعلام كنيم اگر ميزباني رقابت‌ها را به ما ندهيد، ما در آن رقابت‌ها شركت نخواهيم كرد.

مهدي‌پور در خصوص ميزباني مسابقات آتي قهرماني كشور بزرگسالان گفت: در زمان طالقاني و همچنين در زمان فدراسيون يزداني خرم درخواست ميزباني مسابقات قهرماني كشور را مطرح كرديم كه تلويحا با آن موافقت شده است اما، هنوز پاسخ قطعي دريافت نكرده‌ايم. با اين حال تمرينات متمركز كشتي‌گيران مازندران تا زمان آغاز رقابت‌ها را شروع و براي گرفتن نتيجه‌اي خوب برنامه‌ريزي كرده‌ايم.

وي در خصوص سرنوشت تيم‌هاي مازندراني براي حضور در ليگ گفت: سه روز پيش به مدير عاملان دو تيم مازندران نامه نوشتيم تا طي 48 ساعت وضعيت خود را مشخص كنند اما، تا امروز پاسخي نداده‌اند و در نهايت تا جلسه‌ي هفته‌ي آتي وضعيت مشخص خواهد شد. البته اگر تيم هم ندهيم مشكلي نيست چرا كه كشتي‌گيران مازندراني جذب تيم‌هاي مختلف شده‌اند و در صحنه حاضر خواهند بود.(isna)