چهارشنبه 8 مهر 1394-0:44

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس:

سراسر حوزه دریای مازندران قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد اقتصادی را دارد

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(23)/ سید هادی حسینی: نباید بر روی نقطه خاص از مازندران تاکید کرد و اگر تصمیم جمعی گرفته شود امکان تبدیل تمام حوزه دریای خزر به منطقه آزاد اقتصادی وجود دارد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس با اشاره به اختلاف نظرهایی که در استان به خاطر مکان‌ مناسب برای ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی وجود دارد، گفت: نباید بر روی نقطه خاص از مازندران تاکید کرد و اگر تصمیم جمعی گرفته شود امکان تبدیل تمام حوزه دریای خزر به منطقه آزاد اقتصادی وجود دارد.

وی گفت: نه تنها تمام مازندران را برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری صنعتی مناسب می‌دانیم، تمام گیلان و گلستان هم از این قابلیت برخوردار است.

سید هادی حسینی اظهار کرد: در وهله نخست در آستانه سفر رئیس‌جمهوری، تمام مسئولان استانی باید متحد باشند و با یک صدای واحد مطالبات مردم مازندران را اعلام کنند.

وی درباره مهم‌ترین معضلات استان که باید به طور جدی مطرح و پیگیری شود، افزود: مواردی از قبیل راه، آب آشامیدنی و کشاورزی، زهکشی اراضی و بازرگانی خارجی باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس با اشاره به خطرات زیست‌محیطی زباله‌ها و فاضلاب که سلامت جامعه و همچنین صنعت گردشگری مازندران را تهدید می‌کند، گفت: معضل زباله و فاضلاب بسیار جدی است که حل آن نیازمند عزم راسخ است.

این مسئول با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله جوانان در حال حاضر اشتغال است، اگر این موضوع حل شود مسائل مهمی همچون ازدواج و مسکن هم رفع می‌شود.