سه شنبه 14 مهر 1394-8:40

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آستانه سفر رییس جمهوری بیان کرد:

آموزش و پرورش با تمام توان پای کار است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(37)/ علی قاسمی: با مشخص شدن زمان دقیق سفر هیئت دولت به مازندران و مسیرها برای استقبال از رئیس‌جمهوری، آموزش و پرورش با تمام توان پای کار است/ استقبال از سفر دولت به مازندران، بر عهده آموزش و پرورش است و این کار را به نحو شایسته انجام می‌دهیم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: علی قاسمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل برای استقبال از رئیس‌جمهوری را دارد، اظهار کرد: 60 نخبه انتخاب کردیم که در دیدار با رئیس‌جمهوری، دو نفر از این افراد به نمایندگی از دیگران به بیان نظرات و پیشنهادها می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مطالبات آموزش و پرورش را مکتوب و به هیئت دولت تقدیم کردیم، افزود: بیشتر مطالبات ما در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه فرزندان ما باید در مدارسی که از استحکام بنا برخوردار است درس بخوانند، گفت: دریافت بودجه هوشمندسازی مدارس هم از دیگر مطالبات ما در سفر ریاست‌جمهوری به مازندران است.

این مسئول با بیان اینکه با مشخص شدن زمان دقیق سفر هیئت دولت به مازندران و مسیرها برای استقبال از رئیس‌جمهوری، آموزش و پرورش با تمام توان پای کار است، تصریح کرد: استقبال از سفر دولت به مازندران، بر عهده آموزش و پرورش است و این کار را به نحو شایسته انجام می‌دهیم.

قاسمی با اشاره به اینکه آموزش و پروش نهادی است که مسئولیت دانایی، تعلیم و تربیت را بر عهده دارد، ادامه داد: نگاه حرفه‌ای به آموزش و پرورش باعث ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای می‌شود.