جمعه 17 مهر 1394-22:25

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای مازندران:

دولت در تکمیل و ارتقای امکانات و تجهیزات به ما کمک کند

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(48)/رضا گرزین: از دولت انتظار داریم که در عرصه آموزش‌های مهارتی و در تکمیل و ارتقای امکانات و تجهیزات به ما کمک کند، زیرا اگر این موضوع محقق شود می‌توانیم هزاران شغل جدید را که در دنیای امروز به جود آمده‌اند، به شهروندان آموزش دهیم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: رضا گرزین یکی از برنامه‌های فنی و حرفه‌ای را توانمند سازی و افزایش مهارت افراد جویای کار دانست و اظهار کرد: شغل‌های جدیدی در دنیا وجود دارد که این افراد بعد از آموزش لازم مربوط به این مشاغل، بر مبنای استانداردهایی که تعیین می‌شود می‌توانند وارد بازار کار شوند.

وی آموزش و ارتقای مهارت شاغلان را یکی دیگر از ظرفیت‌های این سازمان اعلام کرد و افزود: شاغلان هم می‌توانند با مراجعه به مراکز فنی و حرفه‌ای با پیشرفت‌های شغل خود آشنا شوند.

 مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این سازمان، نبود امکانات و تجهیزات بروز است، گفت: شغل‌های جدید زیادی در جامعه به وجود آمده است اما مطابق رشد این شغل‌ها امکانات ما بروزرسانی نشده است .

این مسئول مجموع دستاوردهای دولت یازدهم در طول دو سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد موفقیت مهم در عرصه‌های سیاسی هستیم، تصریح کرد: توافق تاریخی تیم مذاکره‌کننده دولت در رابطه با انرژی هسته‌ای، اقدام موثری درباره سطح ارتباط ما با جامعه بین‌الملل و مهم‌ترین رخداد و دستاورد دولت روحانی بوده است.

گرزین ادامه داد: از دولت انتظار داریم که در عرصه آموزش‌های مهارتی و در تکمیل و ارتقای امکانات و تجهیزات به ما کمک کند، زیرا اگر این موضوع محقق شود می‌توانیم هزاران شغل جدید را که در دنیای امروز به جود آمده‌اند، به شهروندان آموزش دهیم و آن ها را برای بازار کار آماده کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که حضور دکتر روحانی در استان موجب خیر و برکت باشد، زیرا مقامات ارشد دولت از نزدیک، مشکلات و ظرفیت‌های استان را بررسی می‌کنند.