سه شنبه 21 مهر 1394-10:41

گردهمایی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران در بابل برگزار شد

گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران در بابل برگزار شد/کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران در استان مازندران در بابل تأسیس شد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران در استان مازندران در مراسم ویژه‌ای در شهرستان بابل تأسیس شد.

در این مراسم که با حضور مهندس عباسپور فرماندار بابل، دکتر مسلم بهادری رئیس کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر قلی‌زاده پاشا رئیس نظام پزشکی بابل و شماری از پزشکان، دندان پزشکان، علوم آزمایشگاهی و داروسازان از شهرهای بابل، ساری، آمل و قائمشهر حضور داشتند، دکتر بهادری گفت: خوشحالم که اعلام کنم، امروز در زمره کشورهایی هستیم که از نظر درمانی، پزشکی و پژوهشی دارای نمرة بالا و شاید هم برتر جهانیم.

استاد پاتولوژی دانشگاه تهران با تبیین اهداف طرح تحول سلامت یادآور شد طرح تحول سلامت، در واقع یک انقلاب بی‌نظیر در حوزة پزشکی است.

در این مراسم، دکتر گتمیری و دکتر سید احمدیان از مؤسسان این کانون پیرامون چگونگی مراحل پیشنهاد و تصویب کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران و نقش خطیر و ارزشمند دکتر مسلم بهادری در راه‌اندازی این کانون، اهداف کانون و عملکرد و وظایف آن سخنانی ایراد کردند.

گتمیری یکی از هدف های تاسیس بنیاد علمی دانش آموختگان را بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی استادان و پیشکسوتان این عرصه و ترویج فرهنگ اخلاق پزشکی دانست و تصریح کرد: انتظارات این سازمان برقراری ارتباط موثر دانش آموختگان با این بنیاد است

در ادامه دکتر سید احمدیان -معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی- ایجاد ارتباط علمی قوی و گسترده تر بین دانشگاه و دانش آموختگان را نقطه عطفی در راستای اهداف این بنیاد برشمرد و بیان کرد: بهره مندی از استعداد و توان دانش آموختگان می تواند گامی موثر برای ارتقای جایگاه دانشگاه باشد

در پایان این مراسم دکتر سیف‌الرضا شهابی به سمت رئیس کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران منصوب شد.

شهابی -عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران- گفت: از 20 سال پیش تاکنون سالی دوبار همکلاسی های خودم را جمع می کنیم و هدف این است که این ارتباط برای ارتقای سطوح مختلف در امر پزشکی برقرار شود.

گفتنی است هم اکنون این دفتر در ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران با امکانات مناسب آماده پاسخگویی به دانش آموختگان علوم پزشکی است .