دوشنبه 27 مهر 1394-1:18

عضو شورای شهر بابل خبر داد:

بهره برداری از پل سوم محمد حسن خان تا پایان سال

در نشست خبری شورای شهر بابل مطرح شد: دو شهرداری منطقه 1 و 2 در بابل افتتاح می شود/ تا پایان سال پل سوم محمدحسن خان به بهره برداری خواهد رسید/ شهر بابل 25 هزار اصله درخت دارد که 7400 اصله نارنج است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد:عصر یک شنبه نشست خبری شورای شهر بابل در حالی برگزار شد که با گذشت 2 سال از عمر این شورا، بالاخره بعد از پیگیری های خبرنگاران ، این نشست انجام شد .

در این نشست که 5 نفر از اعضای شورا غایب بودند، اعضای شورا به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند .

کاشی، خانپور، احمدزاده عالمی، شکری پور، آقاجان پور، ابوالحسنی، منصف و فیروزپور اعضایی بودند که در این نشست حضور پیدا کردند .

جواد خانپور در رابطه با بحث آسفالت شهر بابل از افتتاح کارخانه آسفالت 120 تنی در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: ساخت استخر شهرداری نیز به زودی به اتمام می رسد .

وی در رابطه با آب گرفتگی معابر و خیابانها در روزهای بارانی گفت: شهرسازی بابل در ابتدا بر اساس طرح جامع، به شکل خوبی انجام نگرفت.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر بابل از سقف تخفیف تا 85 درصد خبر داد و تاکید کرد: این تخفیف تا پایان آذرماه قابل اجرا است و از آن زمان به بعد، تخفیفات از بین خواهد رفت و دریافت مطالبات ما از شهروندان به صورت حقوقی پیگیری خواهد شد .

فرامرز ابوالحسنی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حجم بالای تاکسی در شهر بابل که ترافیک سنگینی در ایستگاه ها ایجاد می کنند، گفت: از تعداد تاکسی ها راضی نیستیم و مصوب کردیم که تعداد تاکسی ها افزایش نیابد .

 وی در رابطه با پل تاریخی محمدحسن خان نیز اذعان کرد: تا پایان سال پل سوم محمدحسن خان به بهره برداری خواهد رسید .

مهدی علیجانپور کاشی -رئیس کمیسیون پارک ها و فضای سبز شورای شهر بابل- در آماری تعداد درختان این شهر را 25 هزار اصله برشمرد و اظهار کرد: از این 25 هزار اصله، 7400 اصله نارنج است که می خواهیم به 17000 اصله درخت نارنج برسانیم .

وی از ساماندهی ورودی های شهر بعد از ایام محرم خبر داد و اذعان کرد : در رابطه با حفظ محیط زیست کارگاه آموزشی در مدارس و همکاری با ngo ها را در برنامه داریم .

آقاجان پور -رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا- نیز از افتتاح دو شهرداری منطقه یک و دو در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در این تقسیمات مقرر شد جواد رستمی به عنوان شهردار منطقه یک و علیپور به عنوان شهردار منطقه دو در اردیبهشت سال 1395 شروع به کار کنند .