جمعه 1 آبان 1394-9:48

نماینده سابق مجلس:

ضربه خوردن سایپا شمال سیاسی بود

ولی رعیت: شایعات متوجه کاندیداهای برتر است/ضربه خوردن سایپا شمال سیاسی بود/ در مجلس باید یاور دولت بود و ایجاد فضایی نظیر انتقاد از دست دادن ظریف درست نیست.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: از ساعت 15:30 دقیقه پنج شنبه، هم اندیشی فعالان و شاغلان حوزه صنعت خودرو در رستوران باران قائم شهر، همراه با مداحی و سخنرانی با حضور ولی رعیت -نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی- و فعالان این صنعت برگزار شد.

دکتر احمدی گرجی در این نشست با بیان اینکه محرم فرصتی برای عاشقی است، گفت: باید فاتحه اسلامی را که حاکمیت آن به دست نا اهل بیفتد، خواند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع)خودرویی، خودباوری، انسانیت و شرف را معنا ساخت، گفت: از سوی خداوند فرصت هایی برای انسان قرار داده شده است که باید قدر آن را دانست.

این پژوهشگر دینی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه ولی رعیت در حوزه قانون گذاری دستی در مجلس داشت، اظهار کرد: خدمات ارزنده او در دوران نمایندگی ماندگار است.

*ضربه خوردن سایپا سیاسی بود

در ادامه مداحان اهل بیت برنامه اجرا کردند. سپس نامدار -مدیر دفتر منطقه ای ایساکو- پشت تریبون رفت و با بیان اینکه حضور مشتاقانه و آمدن از تهران به این جلسه نشان ارادت ما به ولی رعیت است، گفت: حضور او در مجلس ششم و هفتم، در صنعت خودرو باب اشتغالی برای جوانان آن دوران فراهم کرد.

 نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه جمع حاضر در صنعت خودرو به پختگی رسیده است، اظهار کرد: صنعت خودرو کشور به صورت مرحله ای از ظرفیت 60 هزار خودرو به 300 هزار و سپس 600 هزار خودرو رسید.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم رابطه مردم و حکومت بهبود یابد باید به بحث اشتغال توجه کنیم، گفت: همشهریان ما از سوادکوه، قائم شهر وحومه توانایی و شایستگی خود را در صنعت خودرو نشان دادند و اکنون بسیاری از این ها مدیر بخش های مختلف این صنعت هستند.

رعیت با بیان اینکه آمدنم به عرصه رقابت انتخاباتی به فضای بعد از توافق بر می گردد، اظهار کرد: باید سعی کنیم تا به بخشی از نیازهای جامعه جواب دهیم.

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی حرف و حدیث های انتخاباتی از گذشته برای تخریب وجود داشته است، گفت: روزمزدی و قراردادی بودن کارگران از این مباحث بود که الحمدالله می بینید کسی از کارگران اخراج نشد و با تکیه بر توانایی، برخی مدیر هم شدند.

وی با بیان اینکه نساجی در گذشته چند پلاک زمین داشت، افزود: زمین پروژه نگین شمال پروژه ای که 40 به 60 در آن از سوی شهرداری سرمایه گذاری شد، زمین آموزش و پرورش و زمین عمارت شهرداری از دارایی های نساجی بود که به فروش آن جهت حل مشکلاتش کمک کردم.

رعیت با بیان اینکه کارخانه سایپا و ایران خودرو در بسیاری از مکان ها سرمایه گذاری کردند، تصریح کرد: شرکت های بزرگ صنعتی منشا تحولات و پویایی یک شهر هستند و یک دلیل صنعتی شدن شهرها تاسیس و احداث شرکت های صنعتی است.

نماینده دوره ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آنکه ضربه خوردن سایپا شمال سیاسی بود، اظهار کرد: باید در سرمایه گذار اعتماد ایجاد کرد تا سرمایه گذاری کند و گرنه در مهمانی هم تحویلت نگیرند دیگر به منزل صاحب خانه نمی روید.

رعیت با بیان اینکه شایعات متوجه کاندیداهای برتر است، خاطرنشان کرد: معتقدم در مجلس باید یاور دولت بود و ایجاد فضایی نظیر انتقاد از دست دادن ظریف در مجلس درست نیست و فضای قانون گذاری را دچار اختلال می کند.