يکشنبه 3 آبان 1394-20:31

بیانیه مجمع اصلاح طلبان جوان مازندران در اعتراض به برکناری مدیرکل سیاسی استانداری مازندران

موقع واکنش بهنگام است

ربیع فلاح با مشاورتِ بدمنشان، در اقدامی ناپخته و نابخردانه، تنها ملجاء انديشه ورزان پايبند به جريان پاينده اصلاحات در مرکز قدرت استان را حذف، تا مانعي براي تاختن اسب چموش طمع ورزان و کاسبان هميشه حامي جناب فلاح نباشد!


 مازندنومه، سرویس سیاسی: همان طور که پیش تر اشاره کردیم، اصلاح طلبان مازندرانی که به حرمت ایام تاسوعا و عاشورا در برابر برکناری حسین حسن نژاد -تک مهره خود در حوزه سیاسی استانداری مازندران- سکوت کرده بودند، عزم خود را جزم کرده اند تا برکناری ربیع فلاح که زمزمه هایش گوشه و کنار شنیده می شود، پیش بروند.

این طیف سیاسی که در خلق حضور حماسی مردم مازندران در سال 92 بیشترین نقش را داشتند، درصددند در استان از طریق پروپاگاندای رسانه ای و در تهران از طریق رایزنی های سیاسی، خانه تکانی اساسی در استانداری مازندران انجام دهند؛ چه آن ها به تغییر دیرهنگام چند مدیرکل و حتی معاون سیاسی رضایت نمی دهند.

آن ها که تاکنون بیشتر خویشتن داری کرده بودند و مواضع تند سیاسی در قبال عملکرد پرشائبه ربیع فلاح اتخاذ نکرده بودند، اکنون نه تنها با اصلاحات (به زعم استاندار) دومینویی او همراه نشدند، آشکارا خواستار برکناری او شده اند.

در همین راستا چند بیانیه از سوی اصلاح طلبان استان صادر شده که نخستین آن به "مجمع اصلاح طلبان جوان مازندران" تعلق داشت که دیروز به دست ما رسید و اکنون آن را انتشار می دهیم:

مردم فهیم و محترم مازندران
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام

ضمن قبولی عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، همانگونه که مستحضرید فلاح جلودار در حرکتی ناسنجیده، غير معمول و حتي ناجوانمردانه، در آستانه تاسوعا و عاشورا، جناب حسن نژاد -مدیرکل سیاسی استانداری مازندران- را برکنار کرد .

فلاح؛ که جلوداري اش در بي کفايتي اداره سهل ترين امور استان نيز بر کسي پوشيده نيست، در اتحادي سُست با شيفتگان دولت مردود سابق و فرصت طلبان و صحنه گردانان پشت پرده ( هم آناني که در دو سال گذشته براي انتفاع خويش و همپالگي هايشان بر چشم منصفان و دلسوزان ديار سبز خاک پاشيده و هرگونه نقد بر مديريت فلاح در استان را به مخالفت با دولت تعبير مي کرده و راه هموار توسعه استان را با توجه به شرايط مثبت اقتصادي و سياسي کشور، هر روز دست نيافتني تر کرده اند) توطئه عزل جناب حسن نژاد را رقم زدند.

هم اينان، امروز براي ناکارآمدي خود در ستاد استقبال از دولت که به ستاد به افتضاح کشيدن دولت در استان اشتهار يافت، به دنبال قرباني کردن مظلومي مي گشتند تا براي انحراف نگاه ناظران از بي کفايتي شان در تدارک يک سفر ساده دولت، آن هم با بسيجِ شلخته همه امکانات استانداري و نتيجه ضايع گرفتن، عقده هاي حقارت شان را التيامي بخشند و به اصطلاح ايشان را عامل عدم بساماني در سفر رياست جمهوري معرفي کنند!

لذا فلاح با مشاورتِ بدمنشان، در اقدامی ناپخته و نابخردانه ديگری تنها ملجاء انديشه ورزان پايبند به جريان پاينده اصلاحات در مرکز قدرت استان را حذف، تا مانعي براي تاختن اسب چموش طمع ورزان و کاسبان هميشه حامي جناب فلاح نباشد!

بر بزرگان اصلاحات استان که در برآمدن دولت تدبير و اميد و رأي معنادار مردم شريف مازندران به جناب آقاي دکتر روحاني، مردم و همه استعداد اصلاح طلبان استان را به خدمت گرفته بودند، فرض است تا با تعليق نجابت خويش، اين بار در ادامه هشدار هاي مکرّر دلسوزان براي نشان دادن واکنش محکم به بداخلاقي و بي تعهدي استاندار ناکار آمد و جريان پس مانده از دولت قبل، دريابند که موقع واکنش بهنگام شان است، تا به فلاح و نانجیبان بد خلق بی حیا و فرصت طلب بفهمانند که وزن شان به آن اندازه نيست که بتواند همه اقدامات بد و ناجوانمردانه خويش را به گستاخي شان گره بزند!!

به اميد تدبير رییس جمهوری در برابر استاندار بی تدبیر...

"مجمع اصلاح طلبان جوان مازندران"