دوشنبه 4 آبان 1394-2:6

بیم ها و امیدهای بابلی ها پس از رفتن شهردار

معاون عسگری، شهردار موقت شد

از عصر یک شنبه بابلی های فعال حوزه های اجتماعی و فرهنگی، در گروه های مجازی با گذاشتن پست های مختلف، از یک طرف از رفتن شهردارشان خرسند به نظر می رسند و از طرف دیگر بیم آن دارند که شورای شهرشان نتواند فردی کاربلد، باتجربه  وشایسته را به عنوان شهردار انتخاب کند/عصر یکشنبه در جلسه غیرعلنی، اعضای شورای شهر حجر خداداد -معاون خدمات شهری شهرداری بابل- را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردند.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: سید محمد محمد تاکامی -مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران- که یکی از مغضوبان روزهای اخیر استاندار مازندران محسوب می شود، یک شنبه تودیع شد و فرهاد عسگری -شهردار بابل- به جایش نشست.

عسگری که عملکرد چندان درخشانی در بابل نداشت و در ماه های اخیر از سوی سازمان های مردم نهاد محیط زیستی و میراث فرهنگی بابل و برخی بزرگان شهر، مورد انتقاد شدید قرار داشت، حالا روی صندلی کسی نشسته که حداقل از او خوشنام تر بوده است.

بعد از عزیمت فرهادعسگری به ساختمانی که همشهری اش فعلا" مدیریت فائقه آن را بر عهده دارد و این روزها دست به عزل و نصبش خوب شده، انتخاب سرپرست شهرداری بابل پشت درهای بسته انجام شد.

عصر یکشنبه در جلسه غیرعلنی، اعضای شورای شهر حجر خداداد -معاون خدمات شهری شهرداری بابل- را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردند.

از عصر یک شنبه بابلی های فعال حوزه های اجتماعی و فرهنگی، در گروه های مجازی با گذاشتن پست های مختلف، از یک طرف از رفتن شهردارشان خرسند به نظر می رسند و از طرف دیگر بیم آن دارند که شورای شهرشان نتواند فردی کاربلد، باتجربه  وشایسته را به عنوان شهردار انتخاب کند.

 شورای شهر 3 ماه فرصت دارد تا شهردار شهر بابل را انتخاب کند.