جمعه 6 آذر 1394-16:54

عارف در دیدار با یک فعال سیاسی مازندرانی:

مجلس آینده رفیق دولت است/مجلس سیاسی و افراطی نمی خواهیم

رییس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در دیدار با دکتر نیکخواه گفت: خواهان یک مجلس سیاسی و افراطی نیستیم و در این دوره باید جمعی از متخصصان متدین و دانشگاهیان آشنا به مسائل کلان کشور به مجلس راه یابند.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: عبدالرحیم نیکخواه -فعال سیاسی شرق مازندران- با محمد رضا عارف -رییس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان- دیدار کرد که در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شرق مازندران و طیف های فعال سیاسی منطقه توسط نیکخواه، شرایط و وضعیت انتخاباتی مجلس آینده مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

عارف با بیان اینکه خواهان یک مجلس سیاسی و افراطی نیستیم، ابراز امیدواری کرد: در این دوره باید جمعی از متخصصان متدین و دانشگاهیان آشنا به مسائل کلان کشور به مجلس راه یابند.

وی افزود: از همه چهره های ملی که دغدغه پیشرفت کشور را دارند دعوت می کنیم در این عرصه سرنوشت ساز مشارکت کنند تا بعد از آن، با سرمایه اجتماعی و پشتوانه قوی مردمی در سطح بین المللی حضور مقتدرانه ای داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت باخت - باخت بعد از سال 88 برای شرایط کشور، پیروزی بزرگ برجام را موفقیتی چشمگیر در همه ابعاد دانست و تغییر وضعیت و شرایط فعلی و آتی کشور را برای همه برد – برد قلمداد کرد.

همچنین عارف تاکید کرد: زمینه های بسیار خوبی برای رفع مشکلات مردم و حرکت رو به جلو فراهم آمده است که امیدواریم به لطف حضور و ورود نخبگان به مجلس، به زودی محقق شود.

وی افزود: مجلس آینده، مجلس عقلانیت و فضایل اخلاقی است که با رفاقت با دولت محترم و در سایه همدلی با مردم، در عرصه تولید و اقتصاد به پیروزی های بزرگی دست خواهد یافت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان خطاب به رییس جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی گفت: شما جهاد گران دانشگاهی، بسیجیان پیشتاز عرصه علم و تخصص هستید و این نهاد تاکنون برای کشور خدمات ارزنده ای انجام داده و نقش کلیدی در پیشرفت های فن آورانه در سطح ملی و بین المللی داشته است.