چهارشنبه 9 دی 1394-21:17

نماینده ادوار مجلس:

دوران انتخاب های فرمایشی تمام شده است

ولی رعیت در جمع ورزشکاران قائم شهری گفت: امیدواریم در انتخابات فضایی شکل بگیرد که حاصل آزادی است/دوره انتخاب های فرمایشی تمام شده است/ باشگاه داری در کشور باید به صورت یک صنعت تلقی شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: هم اندیشی جمعی از اهالی ورزش قائم شهر، عصر امروز با حضور ولی رعیت -نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی و رییس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا- برگزار شد.

کمال الدین علاء الدینی شورمستی -قهرمان سابق جودو- با بیان اینکه روح ورزش آموزش باخت برای بردن های بعدی است، گفت: ورزش تلاش دارد فراز و فرود های زندگی را به ما آموزش دهد و بیاموزاند فرصت های دیگری هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و جامعه در آموختن برخی مسائل به جوانان کوتاهی می کنند، اظهار کرد: ورزش سعی دارد این خلا را پر کند واز دیدگاه دیگر نوعی وسیله برای تخلیه هیجان و خود درمانی محسوب می شود.

این شاعر و نویسنده سوادکوهی با بیان اینکه مسئولان باید سعی کنند نگاه روان شناسانه و جامعه شناسه در جامعه را ترمیم کنند، تصریح کرد: در حال حاضر جامعه طوری به جوانان آموزش داده است که افراد تحصیلکرده را دوست دارد، این در حالی است که شاید برخی افراد در رشته های دیگر غیر از تحصیل هنرمندان و ورزشکاران صاحب نامی شوند.

عضو اسبق شورای شهر قائم شهر با بیان اینکه حقوق شهروندی، مدنی، سیاسی و رفاه اجتماعی مهم ترین خواست جامعه از سیاسیون است، اظهار کرد: نماینده ای مد نظر جامعه ورزشی است که دیدگاه آنان را مد نظر قرار داده و به آزادی و اندیشه های متفاوت بها دهد.

این قهرمان سابق جودو با بیان اینکه برخی برای مشاوره فرزندان خود را نزد ما می آورند، تصریح کرد:این فرزندان هیچ موردی ندارند و خانواده ها به خاطر دفاع آن ها از حق شان در برابر پدر و مادر آن ها را مورد بازخواست قرار می دهند؛ در حالی که اگر فرزند در خانواده اعتراض نکند در جامعه برای دفاع از حق خود دچار مشکل خواهد شد.

  علاء الدینی با تاکید بر آنکه علم هم بر مبنای اشتباهات بنا شده است، اظهار کرد: در مقدمه کتاب «من هم یکی مثل همه»عنوان کردمک «من نمی گویم حرف حق می زنم، بلکه در پی آن هستم تا شما را با روش مان به فکر کردن وا دارم.»

رییس سابق هلال احمر استان مازندران تاکید کرد: در کتاب «قانون لنگه به لنگه» تاکید کردم که از تفاوت ها رشد بر می خیزد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس حقوقی که در نظام نامه ی بعد از مشروطه آمد، نوشته شده بود که زنان، قاتلان، دزدان و گدایان حق رای ندارند اما اکنون این حق رای برای زنان ایجاد شده که این حاصل خون شهدای بسیاری است و لازم است برای رشد این روند و توسعه، زنان حضور موثری در انتخابات داشته باشند.

دوران انتخابات فرمایشی تمام شده است*

 نماینده ادوار مجلس در این مراسم با اشاره به بخشی از سخنان دکتر علاء الدینی در خصوص ورزش گفت: موفقیت در رشته ورزشی نیازمند حمایت در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری است که ما در مجلس های ششم و هفتم سعی کردیم تا بنا بر وظیفه، اسباب حمایت های سخت افزاری را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم باشگاه داری در کشور به صورت یک صنعت تلقی شود، تصریح کرد: باید در ورزش به زیر ساخت ها توجه ویژه داشت و از سرمایه گذاران این بخش حمایت کرد.

رعیت با بیان اینکه خداوند آزادی را در انسان قرار داده است، تاکید کرد: در آیه 255 سوره بقره خداوند فرمود "لا إِكراهَ فِي الدّين" که نشان می دهد در دین هیچ اجباری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از دین خدا حرف می زنیم اما در عمل کوتاهی می کنیم، اظهار کرد: امیدواریم در انتخابات فضایی شکل بگیرد که حاصل آزادی است.

مدیرعامل باشگاه سایپا با تاکید بر آنکه از شرکت مردم در انتخابات خوشحال خواهیم شد، خاطرنشان کرد: دوره انتخابات های فرمایشی تمام شده است و امیدواریم مردم با آگاهی و تحقیق رای بدهند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

نماینده اسبق مجلس اظهار کرد: شرایط کشور به سمت تعامل با دنیاست و امیدوارم بتوانم با تجربه دو دوره نمایندگی مثمر ثمر باشم.