سه شنبه 15 دی 1394-22:12

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در قائم شهر مطرح کرد:

کسانی را به مجلس بفرستید که اولویت صنعتی شدن کشور را درک کنند

حسین مرعشی گفت: کشور به دست افرادی سپرده شده بود که سبب شد 700 میلیارد دلار را به هدر بدهند/ هرکسی با هر گرایش و موضعی باید بداند اولویت امروز ایران صنعتی شدن است و کشور نیاز به 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری دارد، پس افرادی را به مجلس بفرستید که این موضوع را درک کنند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: شامگاه سه شنبه مراسم هم اندیشی اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر با حضور حسین مرعشی –سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی- و جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان برگزار شد.

جواد حق نظر -رییس شورای اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر و نائب رییس شورای مشورتی استان مازندران- با بیان اینکه در طول سه سال گذشته جلسات متعددی با حضور بالغ بر 250  فعال اصلاح طلب قائم شهر جهت تاسیس شورای اصلاح طلبان برگزار شد، گفت: در این جلسات تصمیم بر تشکیل شورای اصلاح طلبان شهرستان ها شد که در ابتدا 24 نفر در شهرستان قائم شهر کاندیدا و 13 نفر به عنوان اعضای اصلی شورای اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر انتخاب شدند.

وی با تاکید بر نقش شورای اصلاح طلبان استان مازندران در اتحاد و انسجام گروه های هم سوی اصلاح طلب اظهار کرد: با تشکیل این شورا در میان بالغ بر چهار هزار نفر اصلاح طلب استان مازندران ارتباط تنگاتنگی شکل گرفته است.

نائب رییس شورای مشورتی استان مازندران با بیان اینکه اصلاح طلبان دلسوز نظام وعدالت خواه هستند، افزود: قلب ما هم به عشق وطن می تپد وهرکس به کشور بد نگاه کند، با او مقابله می کنیمم.

حق نظر با بیان اینکه شهید بهشتی گفته بود "حزب معبد من است"، خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات از جناح مقابل تقاضا دارم تا قاعده بازی را رعایت کند و در نظر بگیرند همه با هم برادر هستیم.

رییس شورای اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر با بیان اینکه هاشمی –سردار سازندگی- و رییس دولت اصلاحات قسمتی از شناسنامه مملکت هستند، اظهار کرد: اگرچه برخی تندروها به بیت امام (ره) تهمت ناروا می زنند، شناسنامه های مملکت حذف شدنی نیستند.

حق نظر با اشاره به انتخابات 7 اسفند 94، گفت: در شهرستان قائم شهر ولی رعیت عضو حزب اعتماد ملی بوده است و بر اساس ظرفیت های او در ایجاد اشتغال برای 5300 جوان و آگاهی از گرایش های حزبی اش، بر اساس رای گیری وی به عنوان کاندیدای اول اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر انتخاب شد.

نائب رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان با بیان اینکه برای انتخاب نفر دوم رایزنی هایی صورت گرفته است و پس از تایید صلاحیت ها معرفی خواهد شد، اظهار کرد: 20 درصد آرای حوزه انتخابی برای فردی است که در لیست اصلاح طلبان جای بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: میثاق نامه ای جهت حرکت در مسیر اصلاح طلبی تهیه شد که به امضا خواهد رسید و ما هم تمام توان خود را برای این دو گزینه به صورت یکسان به کار خواهیم گرفت.

* به هر سه جزء جمهوری اسلامی ایران اعتقاد کامل داریم

بعد از سخنرانی رییس شورای اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر نوبت به خواندن مقاله ای کوتاه و سپس سخنرانی امین ابراهیمی –نائب رییس شورای اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر- رسید.

وی با بیان اینکه ما به هر سه جز جمهوری اسلامی ایران اعتقاد واعتماد کامل داریم، گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب با بصیرت هر سه جز جمهوریت، اسلامیت و ایرانیت را برای رفراندم وهمه پرسی از مردم انتخاب کرد.

ابراهیمی با تاکید بر آنکه تاریخ بداند ما در مسیر انقلاب خواهیم ماند، اظهار کرد: آن دسته از افرادی که به دنبال تغییر در اسلامیت، جمهوریت و یا ایرانیت نظامند، بی انصاف هستند و اتهاماتی نظیر براندازی متوجه گروهی است که برای از بین رفتن اخلاق و نفوذ در حریم خصوصی مردم در تلاش هستند.

* اولویت امروز ایران صنعتی شدن است

حسین مرعشی -سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی- با بیان اینکه فرصت کشور برای صنعتی شدن از بین رفت، گفت: در سال 67 بر اساس ارزیابی هایی که صورت گرفت هر ایرانی به دلیل افزایش جمعیت وعقب گرد صنعت کشور نصف ایرانی سال 57 ثروت داشته است.

معاون رییس جمهوری دولت اصلاحات با بیان اینکه از ابتدای دهه 80 در دنیا اقتصاد جایگزین سیاست شد، اظهار کرد: تغییر نگرش سبب شد تا کشورهایی نظیر شوروی و بلوک شرق فرو ریختند.

نمایندهٔ دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری خلق چین در ابتدا کشور فقیری بود، تصریح کرد: این کشور از سرانه 500 دلار روزانه به 7000 دلار رسید و در حال حاضر دومین اقتصاد پویای جهان است.

مرعشی با بیان اینکه در ایران از سال 68 متوجه شدند سیاست های دهه اول پاسخگو نیست، خاطرنشان کرد: در این زمان سیاست های جدیدی برای تدوین انقلاب طراحی شد و در مجلس سوم مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر آنکه قرار بود در مرحله اول، این سیاست ها در طول 5 سال اعمال شود، اظهار کرد: با اجرای این برنامه در طول سال اول رشد اقتصادی به 13.5 درصد و متوسط طول هر سال به 7.2 دهم درصد تغییر یافت.

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه در استمرار این مسیر دچار تردید شدیم و تغییر مداوم سیاست ها کشور را دچار مشکل کرد ، خاطر نشان کرد: در بازار ایران امروز 600 هزار تن منسوج از راه های قانونی وغیر قانونی وارد می شود که برای تولید این میزان می توان 200 هزار شغل در صنعت نساجی ایجاد کرد، اما متاسفانه بازار به کشورهای دیگر واگذار شد.

استاندار اسبق کرمان با بیان اینکه آقای روحانی با ارشاد خوب توسط رییس دولت اصلاحات و هاشمی توانست رییس جمهوری شود، خاطر نشان کرد: مذاکراتی که در طول دو سال ونیم به نتیجه رسید سبب آرامش شد وشش کشور برتر دنیا را پای میز مذاکره کشاند.

مرعشی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات از تصور دولت و دیپلمات ها هم فراتر بود، خاطر نشان کرد: افرادی به دنبال آن هستند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به دولت استفاده کنند، این افراد می گویند برجام نباشد! یعنی به تحریم بر گردیم و سهمیه ما در معاملات جهانی به کشورهای دیگر واگذار شود؟

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه کشور به دست افرادی سپرده شده بود که سبب شد 700 میلیارد دلار را به هدر بدهند، تصریح کرد: هرکسی با هر گرایش و موضعی باید بداند اولویت امروز ایران صنعتی شدن است و کشور نیاز به 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری دارد، پس افرادی را به مجلس بفرستید که این موضوع را درک کنند.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ایران معادل 4 هزار دلار، برابر با تولید ناخالص امارت و نصف تولید ناخالص ترکیه است، خاطر نشان کرد: سند چشم انداز توسعه در پیش از دولت قبل آماده شد و قرار بود هر سال 8 درصد رشد اقتصادی داشته باشیم اما در طول 8 سال دولت قبل اجرایی نشد.

نمایندهٔ دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت ها درست استفاده شود به انتخابات سال 92 اشاره کرد و گفت: در این سال مردم در هر سخنرانی فریاد ائتلاف، ائتلاف سر می دادند که عامل پیروزی شد و امروز هم لازم است تا کاندیدای هم سو با هم متحد شوند.