شنبه 19 دی 1394-10:22

موفقیتی دیگر برای فیلم ساز جوان ساروی؛

«فرزندان» طالبی در راه کامرون و کارولینای شمالی

فيلم بلند تلويزيوني "فرزندان" به كارگرداني ياسر طالبي و تهيه كنندگي ميترا روحي منش در فستيوال های بين المللي كامرون و كاروليناي شمالي به روي پرده مي رود.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: فيلم بلند تلويزيوني "فرزندان" به كارگرداني ياسر طالبي و تهيه كنندگي ميترا روحي منش در فستيوال های بين المللي كامرون the Cameroon International Film Festival - CAMIFF  و كاروليناي شمالي  NCFA- North Carolina Film Awards  به روي پرده مي رود.


تله فيلم"فرزندان" كه محصول صدا و سيماي مركز مازندران است و پيش از اين جايزه بهترين فيلم جشنواره ريل رز ميامي را از آن خود كرده بود، در جشنواره هاي بين المللي کشور كامرون و كاروليناي شمالي در امریکا حضور خواهد داشت.

در خلاصه داستان اين فيلم كه حسن رستماني، ويكتوريا لوشنيكووا و مهدي خليلي در آن به ايفاي نقش پرداخته اند، آمده است:

زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ، که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده، دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه‌وار را تجربه می‌کند.

جشنواره بين المللي كامرون از ٢٤ تا ٣٠ آپريل در بوئآ و جشنواره بين المللي فيلمهاي كاروليناي شمالي نيز٣٠ آوريل برگزار مي شود.



فرزندان پیشتر در جشنواره بین المللی فیلمهای ویدیویی یاس جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را در بخش سینمای آسیا از آن خود کرده است.

*مطالب مرتبط:

"فرزندان"در اوکراین،سوئد و مازندران ساخته می شود

فرزندان طالبی در میامی جایزه گرفت