جمعه 25 دی 1394-10:20

نماینده اسبق مجلس:

رد صلاحیتم شایعه است

ولی رعیت گفت: شایعات رد صلاحیتم از سوی برخی نامزدها مطرح می شود که صحت ندارد/ گفتند رعیت در واگذاری گونی بافی به سایپا شمال ذی نفع بوده است، باید از این افراد پرسید در کشوری که معاون اول آن هم به دست قانون سپرده می شود، اگر آن اتهامات واقعیت داشت، چطور رعیت به عنوان معاون دیوان کشور پس از انتخابات مشغول به فعالیت شد؟/تنها در صورت تولید 10 درصد محصولات سایپا در شهرستان قائم شهر 1000 فرصت شغلی ایجاد شده بود که قطعه سازی، صنعتی شدن شهرستان و فعال شدن بانک ها را به دنبال داشت اما متاسفانه با این دیدگاه که هرکاری اینجا صورت گیرد به نام رعیت تمام خواهد شد، بعد از آن که به مجلس هشتم راه نیافتم، این فرصت نادیده گرفته شد/ 5 قطعه از دارایی های نساجی به توصیه من به فروش رسید/ هرگز وارد معادلات اقتصادی نشدم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: مراسم همدلی در توسعه روستایی با حضور مهندس آهنگری معاون مدیرعامل پارس خودرو و معاون سابق خدمات حمایت از محصولات کشاورزی، ولی رعیت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و جمعی از روستاییان شهرستان قائم شهر برگزار شد.

 معاون مدیرعامل پارس خودرو در این همایش گفت: شعار اعتدال، توسعه و اشتغال مفهومی اساسی است که استراتژی آینده را ترسیم می کند.

وی با تاکید بر اینکه  اعتدال مبتنی بر کاهش فقر، توسعه و ایجاد نظام اجتماعی مبتنی بر عدالت در امور سیاسی و دیگر امور است، اظهار کرد: یکی از عوامل تاثیر گذار در توسعه اعتدال و اشتغال، فردی است که توانایی دفاع و باور بر این مفهوم در خود را پرورش داده باشد.

معاون سابق خدمات حمایت از محصولات کشاورزی با تاکید بر آنکه  توسعه در صورت همدلی وهم زبانی رخ می دهد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همه گروه ها را به شرکت در انتخابات و انتخاب فردی شایسته دعوت کرده است که این نشان از اهمیت انتخابات دارد.

معاون مدیرعامل پارس خودرو اظهار کرد: افرادی به دنبال تخریب دیگر کاندیدها هستند که توصیه می کنم بنابر تعالیم دین، کتب آسمانی و ارزش های دینی در این مسیر قدم بر ندارند.

*شایعات رد صلاحیتم از سوی برخی نامزدها مطرح می شود

ولی رعیت نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی در توسعه روستایی ضروری و امری اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: باید برای پیشرفت روستاها و توسعه آن ها زیر ساخت های لازم را فراهم کرد.

وی با تاکید بر آنکه شایعات متوجه نامزد برتر است، اظهار کرد: عموما شایعات از سوی سایر نامزدها و یا اطرافیان آن ها برای متزلزل کردن طرفداران یک نامزد و یا جهت دادن به افرادی که هنوز انتخابی انجام ندادند، تولید و پخش می شود.

نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از انتخابات شایعاتی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفتند رعیت در واگذاری گونی بافی به سایپا شمال ذی نفع بوده است، باید از این افراد پرسید در کشوری که معاون اول آن هم به دست قانون سپرده می شود، اگر آن اتهامات واقعیت داشت، چطور رعیت به عنوان معاون دیوان کشور پس از انتخابات مشغول به فعالیت شد؟!

وی با بیان اینکه بنده هرگز وارد معادلات اقتصادی نشدم، اظهار کرد: 5 قطعه از دارایی های نساجی به توصیه من به فروش رسیده است.

رعیت با بیان اینکه اولین قطعه فروخته شده دبستان نساجی واقع در نبش خیابان جویبار بوده است، اظهار کرد: این دبستان در زمان آقای حق نظر به عنوان رییس آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر به آموزش و پرورش واگذار و نوسازی شد و امروز به عنوان  پژوهش سرای آموزش و پرورش مشغول به فعالیت است.

 نماینده سابق مجلس با بیان اینکه دومین زمین سالن بوکس بوده است، اظهار کرد: این زمین با زمین دیگری که در اختیار اداره تربیت بدنی و هیئت بوکس قرار گرفت، جابجا و قرار شد در آن مرکز درمانی ساخته شود.

رعیت با بیان اینکه سومین زمین واگذار شده در محل امروزی پروژه نگین شمال بود، خاطر نشان کرد: این زمین در آن زمان به دلیل بدهی به مبلغ یک میلیارد تومان در رهن بانک سپه بود که به شهرداری فروخته شد تا کارخانه از دین بانک رهایی یابد و مابقی مبلغ توسط شهرداری به حساب کارخانه واریز شد.

وی با بیان اینکه چهارمین قطعه زمین واگذار شده محل شهرداری قائم شهر در چهار راه ترک محله بوده است، تصریح کرد: میراث فرهنگی روی ساختمان قدیمی شهرداری دست گذاشته بود و امکان نو سازی آن وجود نداشت به همین دلیل این زمین به شهرداری واگذار شد.

رعیت با تاکید بر تصویب قانون بازنشستگی پیش از موعد در کارهای زیان آور خاطر نشان کرد: در مجلس طرحی تصویب شد که افرادی با 20 سال سابقه کاری در کارهای پر زیان بازنشسته شوند که با این شرایط نزدیک به 3000 کارگر نساجی مشمول این طرح شدند.

نماینده ادوار ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه لازم بود برای تفاوت سهم تامین اجتماعی از سه به چهار درصد بالغ بر 4 میلیارد تومان توسط کارخانه واریز شود، خاطر نشان کرد: کارخانه نساجی تصمیم به واگذاری زمین بلا استفاده کارخانه گونی بافی شماره دو -که به نزدیک زندان سابق منتقل شده بود- گرفت، به همین دلیل تصمیم گرفتم با رایزنی با مسئولان سایپا آن ها را مجاب به فعالیت اقتصادی در این شهرستان کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و با توجه با رکود کشور در سایپا 600 هزار خودرو و در ایران خودرو 700 هزار خودرو تولید می شود، تصریح کرد: تنها در صورت تولید 10 درصد محصولات سایپا در شهرستان قائم شهر 1000 فرصت شغلی ایجاد شده بود که قطعه سازی، صنعتی شدن شهرستان و فعال شدن بانک ها را به دنبال داشت اما متاسفانه با این دیدگاه که هرکاری اینجا صورت گیرد به نام رعیت تمام خواهد شد، بعد از آن که به مجلس هشتم راه نیافتم، این فرصت نادیده گرفته شد.

نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه بخش دیگر از شایعات مربوط به رد صلاحیت شدن رعیت است، اظهار کرد: این شایعات از سوی برخی نامزدها مطرح می شود که صحت ندارد وعزیزان شورای نگهبان مشغول بررسی صلاحیت ها در چارچوب قانونی هستند.

رعیت با تاکید بر آنکه تایید صلاحیت بر عهده شورای نگهبان است نه کاندیدا، خاطر نشان کرد: رعیت به اعتماد مردم خیانت نخواهد کرد و اعتماد مردم قابل ارزش گذاری مادی نیست.

وی با بیان اینکه شایعه سازی در کشور متمدنی نظیر ایران برازنده نیست، گفت: در طول 34 سال خدمت وارد فضای اقتصادی نشدم ولی در هر کجا لازم باشد از سرمایه گذاران حمایت کرده و خواهم کرد، چرا که ایجاد اشتغال به سرمایه گذاری نیاز دارد.

نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امنیت امروز با اشتغال تامین خواهد شد، اظهار کرد:  فضای کشور بعد از تحریم به سمت آرامش و تعامل با دنیا پیش می رود و می توان با استفاده بهینه از فرصت ها به سمت اشتغال زایی پیش رفت.