شنبه 17 بهمن 1394-23:22

نامزد تایید صلاحیت شده مرکز استان مازندران:

گاهی رای نیاوردن هم توفیق است

علی اصغر یوسف نژاد گفت: بعضی از دوستان از یک تا سه سال تلاش کردند تا بتوانند در انتخابات از اعتبار و هویت مردم دفاع کنند اما به هر حال نشد و این ناراحت کننده است/فقط رای آوردن توفیق نیست بلکه گاهی رای نیاوردن نیز توفیق است.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: علی اصغر یوسف نژاد اظهار داشت: امروز که قطعیت این بخش از تایید صلاحیت ها مشخص شده، برای بنده هم روز خوب و هم روز بدی بود.

وی با بیان اینکه از این جهت که حق بسیاری از نامزدها احقاق و از این بلاتکلیفی خارج شدند و مردم هم شرایط خود را دانستند روز خوبی برایم بود، افزود: بعضی از دوستان صلاحیت شان احراز نشد و ناراحت هستم.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انصافاً بعضی از این دوستان از یک تا سه سال تلاش کردند تا بتوانند در انتخابات از اعتبار و هویت مردم دفاع کنند اما به هر حال نشد و این ناراحت کننده است.

یوسف نژاد با بیان اینکه دیروز با آقای شجاعی و اکنون نیز با آقای نقیبی صحبت داشتم، افزود: چندین دوره این موضوع بر من گذشته است، اما در این دوره شرایط بسیار سخت بود و شب گذشته نیز تا صبح در بیم و امید تعیین صلاحیت ها بودیم.

وی گفت: فقط رای آوردن توفیق نیست بلکه گاهی رای نیاوردن نیز توفیق است، چرا که بنده در دوره قبل به نیت نمایندگی وارد رقابت ها شدم اما در آن شرایط رای نیاوردم اما در فاصله زمانی کمی در موقعیت معاون اداری یک وزارتخانه مطرح شدم.

نماینده سابق ساری و میاندورود با بیان اینکه امیدواریم دوستان دیگری تایید شوند تا صندوق های انتخابات گرم تر شود، افزود: نه برای ما که احراز صلاحیت شدیم ارزش و لطف خاصی است و نه برای دوستانی که صلاحیت شان احراز نشد این امر نقطه ضعف است.

  معاون سابق حقوقی و پارلمانی وزارت اقتصاد اظهار داشت: اگر بنده از نظر شورای نگهبان تایید صلاحیت نمی شدم، ستاد بنده کماکان پابرجا بود و در خدمت آقای طبرسی، معلمی، لاریجانی و دیگر علما برای انتخابات خبرگان بودیم، ادامه داد: اگر احراز نمی شدیم هیچ اتفاقی نمی افتاد بلکه تلاش می کردیم تا مردم به پای صندوق های رای بیایند.

وی با بیان اینکه هیات نظارت بر انتخابات بخشی از انتخابات است و جدای از آن هم نیست گفت: بنابر این تایید و یا تایید نشدن صلاحیت ها یک روند طبیعی و قانونی است که باید به آن تمکین کرد.

یوسف نژاد گفت: همه نامزدهای انتخابات حتی آن ها که رای چندانی هم ندارند برای ما محترم هستند و تاکنون نیز به همه احترام گذاشتیم چرا که اعتقاد داریم که نباید بازنده میدان اخلاق بود.