پنجشنبه 29 بهمن 1394-12:40

فهرست اصلاح طلبان کامل تر شد

«عباس یزدانی» گزینه نهایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در نور و محمودآباد

عباس یزدانی که در دوره قبل حدود 15 هزار رای کسب کرده بود، نامزد نهایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد شد+ لیست کامل اصلاح طلب های مازندران


 مازندنومه، سرویس سیاسی: دکتر رضاستاری -رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران- به مازندنومه گفت: پس از نشست ها و رایزنی های مختلف، در حوزه انتخابیه محمودآباد و نور «عباس یزدانی» در فهرست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت.

وی افزود: فهرست ما در برخی حوزه ها حداقلی است و اگر گزینه های اصلی ما در هر زمان وارد گود شوند، لیست قابل ویرایش و اصلاح است.

خاطرنشان می کنیم: عباس یزدانی اهل روستای آزادمون محمودآباد، از جمله کسانی است که موفق شد در دوره قبل حدود ۱۵ هزار رای را به نام خود ثبت کند. او دکترای فلسفه دارد و از استادان دانشگاه تهران است.

گفتنی است 16 حزب و تشکل اصلاح طلب مازندران با تشکیل جلسات پی در پی و طولانی بر سر لیست نهایی خود به توافق رسیده اند. این تشکل ها و احزاب بدین قرارند:

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها
حزب اعتمادملی
حزب کارگزاران سازندگی
مجمع نیروی های خط امام
حزب همبستگی
انجمن اسلامی مهندسان
انجمن اسلامی جامعه پزشکان
انجمن اسلامی معلمان
حزب مردمسالاری
حزب اسلامی کار
خانه کارگر
سازمان عدالت و آزادی
مجمع زنان نو اندیش
حزب اراده ملت
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی
مجمع دانش آموختگان و دانشگاهیان ایران

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران غیر از دو حوزه چالوس و نوشهر و آمل که به زودی اعلام می شود، در سایر حوزه های انتخابیه فهرست اعلام کرده، که به این شرح است:

-علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود

-عبدالله رضیان و سیدهادی حسینی در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ

-علی نجفی خوشرودی و حسینعلی قاسم زاده در حوزه بابل(نجفی خوشرودی نتوانست حوزه خود را از تهران به بابل تغییر دهد و از لیست خارج شده است)

-ابراهیم هاشم ورزی در حوزه بابلسر و فریدونکنار 

-شمس الله شریعت نژاد در حوزه رامسر و تنکابن

-سید احمد میری قلعه سری در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه