دوشنبه 10 اسفند 1394-23:32

مسئول پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران:

دو نامزد پویش به مجلس راه یافتند

محمد عظیمی گفت: با توجه به ارسال و انتخاب شش برنامه از کاندیداهای محترم و تلاش سمن ها در همراهی انتخاباتی، موفق شدیم تا همراه با مردم هوشمند مازندران، آقایان علی نجفی خوشرودی و علی اسماعیلی را از حوزه انتخابیه بابل، نور و محمودآباد انتخاب کنیم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد عظیمی، مسئول پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نقش قانونگزاری قوه مقننه در اعتلای سرنوشت و پیشرفت سرزمین ما برکسی پوشیده نیست.

بی شک تمام آحاد جامعه براساس دغدغه های خود براین باورند تا با انتخاب نمایندگانی خردمند و راهشگا بتوانند مسیرهای ترقی را طی کنند.

پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی ایران متشکل از سازمان های مردم نهاد میراث فرهنگی، منابع طبیعی و زیست محیطی کشور، همراه با آحاد جامعه و دغدغه های مشترک با حضوری مدنی و غیرسیاسی سعی نمود تا با بازخوانی مشکلات حوزه های فعالیت خود، کاندیداهای محترم در سراسر کشور را به همکاری و همراهی دعوت کند تا از این رهگذر بتوان از آب و خاک و درخت و میراث برجای مانده ی نیاکانی حفاظت کرد.

متاسفانه در دوره های پیشین مجلس شورای اسلامی، وکلای ملت به هرعلت نتوانسته بودند تا به مشکلات فراوان و خطراتی که می تواند حیات انسانی و جانوری را به مخاطره بیندازد، توجه لازم داشته و بسیاری از آثار تاریخی و فرهنگی ایران که هر یک نماد پیشینه و هنر سرزمینی ما می باشند دچار تخریب و بی مبالاتی مسئولین مربوطه شده اند.

پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران در راستای همین وظیفه با اعلام برنامه، از تمام کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی در استان مازندران درخواست کرد تا با اعلام برنامه های آتی خود نسبت به حفاظت از میراث فرهنگی و طبیعی مرتبط با حوزه ی انتخابیه، استانی و ملی، با تایید میثاق نامه ی پویش همراهی با تشکل های مردم نهاد را اعلام کنند.

با توجه به ارسال و انتخاب شش برنامه از کاندیداهای محترم و تلاش سمن ها در همراهی انتخاباتی، موفق شدیم تا همراه با مردم هوشمند مازندران، آقایان علی نجفی خوشرودی و علی اسماعیلی را از حوزه انتخابیه بابل، نور و محمودآباد انتخاب کرده تا در قامت وکلای صدیق مازندران در کنار سایر راه یافتگان محترم در دیگر حوزه های استان بتوانند نسبت به تغییر و بهبود شرایط موجود محیط زیستی و طبیعی و آثار تاریخی تلاش کنند.

پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران با تبریک به تمام کاندیداهای راه یافته به مجلس شورای اسلامی خواستار همراهی کلیه وکلای مردم شریف مازندران با تشکل های میراث فرهنگی و طبیعی است تا با همکاری و همراهی بتوانیم سرزمینی آباد، سرسبز داشته باشیم و با حفظ پایدار آثار تاریخی به رونق گردشگری و تقویت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مازندران عزیز مدد رسانیم.

مسیر ارتباط با ما

http://iran-pooyesh.ir/
pooyesh.p.mazandaran@gmail.com
@pooyeshemazandaran