جمعه 28 اسفند 1394-8:23

رصد وضعیت انتظامی، امنیتی و ترافیکی در مازندران

380 گروه پلیس در جاده‌ها، 500 گروه در شهرها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران: 380 گروه در جاده‌های استان و 500 گروه در شهرها وضعیت انتظامی، امنیتی و ترافیکی را رصد می‌کنند/ دادستان مرکز استان: بعضی افراد، تصور نکنند که چون در تعطیلات به سر می‌بریم، مسئولان حضور ندارند و به اراضی بیت‌المال دست‌درازی کنند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: محراب ریاحی در مراسم افتتاحیه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران به صورت آنلاین با مرکز و دیگر استان‌ها در ارتباط است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی سال پرکاری را پشت سر گذاشت، افزود: امسال با موفقیت‌های بسیاری برای ناجا در سراسر کشور همراه و آخرین ماموریت و موفقیت بزرگ ناجا مربوط به برگزاری انتخابات سالم به همراه امنیت کامل بود.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه موفقیت‌های ناجا مرهون تعامل مسئولان دیگر دستگاه‌ها است، گفت: در مازندران، مسئولان از قوای مختلف با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند و به این حوزه توجه دارند. این همکاری بین بخشی می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

این مسئول تصریح کرد: 380 گروه در جاده‌های استان و 500 گروه در شهرها وضعیت انتظامی، امنیتی و ترافیکی را رصد می‌کنند.

* همه واحدهای قضایی کشیک دارند

دادستان ساری در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال 94 زحمات بسیاری را متحمل شد و بخش عمده کار ما در دستگاه قضایی هم به ماموریت‌های نیروی انتظامی گره خورده است.

اسدالله جعفری با بیان اینکه سال 94 دستگاه انتظامی استان در ایجاد امنیت پایدار با ملاحظه کاهش نرخ جرائم، عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشت، افزود: نیروی انتظامی پرچمدار ایجاد امنیت است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی ایجاد واحدهای کشیک ایام نوروزی را در برنامه دارد، گفت: همه واحدهای قضایی اعم از دادسرا و دادگاه با ملاحظه قانون، در همه شهرستان‌ها در ایام نوروز واحد کشیک دارند و دادسرا هم همه روزه صبح و عصر فعال هستند. دادستان‌ها هم در طول شبانه روز، اگر نیاز به حضور بود این آمادگی را دارند.

این مسئول با بیان اینکه در شورای حفظ حقوق بیت‌المال مصوب شد تا دستگاه‌های مسئول در حوزه مبارزه با زمین‌خواری و انفال، در ایام تعطیلات نوروزی واحد کشیک دائر کنند، تصریح کرد: بعضی افراد، تصور نکنند که چون در تعطیلات به سر می‌بریم، مسئولان حضور ندارند و به اراضی بیت‌المال دست‌درازی کنند. برخی ساخت و سازهای غیرمجاز هم با برنامه‌ریزی است که باید جلوی این اقدامات گرفته شود.