شنبه 28 فروردين 1395-12:20

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:

محافظه کاری آفت ادارات است/ باید واقعیات را گفت

معاون فرمانداران نکا و میاندورود جابه جا شدند/ ارسطو قادری: باید به تغییرات تمکین کرد و کسی سیاسی است که تغییرات را بپذیرد/ مهرداد ابراهیمی: محافظه کاری یکی از آفت های حاکم بر ادارات کشور است و باید صریح و روشن واقعیات را گفت.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری -فرماندارمیاندورود- در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار این شهرستان  اظهار داشت: کلمه انتخاب واژه زیبا و مبارکی است که شامل حال همه انسان ها در عرصه های مختلف خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعضی انسان ها برای امر مهم انتخاب می شوند افزد: پیامبر عظیم الشان، امامان معصوم و در عصر ما حضرت امام(ره) برای هدایت مردم انتخاب شدند.

قادری با بیان اینکه در انتخابات نیز ملزم به تبعیت از انتخاب مردم هستیم گفت: جابجایی این گونه نیست که کسی قوی یا ضعیف باشد بلکه تغییرات به منظور پویایی  است.

فرماندار میاندورود گفت: باید به تغییرات تمکین کرد و کسی سیاسی است که تغییرات را بپذیرد.

وی با اشاره به مشکلات پنج ماه در عرصه انتخاب معاونت فرمانداری میاندورود ابراز داشت: مخالفت ها در این زمینه استانی بود اما با وجود تمام علاقه مندی به معاون فعلی، تابع به تغییرات و تصمیم استان هستم.

نماینده دولت تدببر و امید گفت: نه بنده مدیرخسیسی بودم و نه معاون بنده در طول این مدت پای بنده را گرفت، بلکه تعامل و همکاری در این فضا وجود داشته است.

وی با ابراز خرسندی از ترفیع درجه معاون خود اظهار داشت: عزیزی هم که جایگزین می شود همفکر سیاسی و تشکیلاتی است که کارنامه درخشانی دارد.

قادری گفت: امیدواریم بتوانیم تعامل خوبی برقرار کنیم و در چارچوب اداری و تشکیلاتی در راستای دستور دولت گام برداریم.

*اید صریح و روشن واقعیات را گفت

مهردادابراهیمی-مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران- نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرستان میاندورود سراسر فرصت است افزود: با شکل گیری ساختارها می توان برنامه های بلند مدت و دراز مدت را تدوین کرد.

وی گفت:شعار دولت توسعه است و اعتقاد داریم که باید با فرصت سازی به دنبال توسعه باشیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم صاحب و وارث انقلاب هستند و بهترین فرصت نیز خدمتگزاری به مردم است، افزود: باید از هدر رفت فرصت ها به نفع خدمت به مردم استفاده کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مدیران نباید به دنبال روزمرگی باشند و باید برای مجموعه خود وقت بگذارند، گفت: راهی جز تلاش و کار نداریم و باید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای تحقق منویات رهبری حرکت کرد.

وی به انحراف معیار ۵۱ درصدی وام های زودبازده در دولت قبل اظهار داشت: اکثر واحدهای تولیدی یا در حال ورشکستگی هستند و یا فشار سنگینی به دولت برای احیا و سرپانگهداشتن این واحدها وارد می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه همه ما با افکار عمومی روبرو هستیم که عملکرد ما را تحلیل می کنند، افزود: دولت ها جابجا و قدرت دست به دست می شود، در این انتخابات اخیر هم افکار عمومی بیش از ۶۰درصد نمایندگان سابق را تایید نکرده است و افراد جدیدی را به مجلس روانه کردند.

وی به لزوم تخصص و اخذ دانش در کار مدیریتی و سازمانی اشاره کرد و گفت: دانش، بینش و اعتقاد در کار یکی از مهم ترین کارهایی است که مجموعه کارمندان دولت باید داشته باشند.

ابراهیمی محافظه کاری را یکی از آفت های حاکم بر ادارات کشور دانست و گفت: باید صریح و روشن واقعیات را گفت و در کار نیز پشتکار داشت.

این مسئول با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید حفظ روحیه انقلابی و اعتقادی مردم و جوانان یکی از اصول کاری ما است گفت: اعتماد از دست رفته به مسئولان نیز باید در این دولت احیا شود و طبق نظرسنجی ها مردم بیشترین اعتماد را به قشر دانشجو و دانشگاهی دارند، لذا باید این اعتماد احیا شود.

ابراهیمی تزریق امید به جامعه را نیز یکی دیگر از اهداف دولت دانست و گفت: امیدواریم در زندگی اجتماعی و اداری حاشیه ها بر متن غلبه نکند و راهی را برویم که امام و شهدا از ما انتظار دارند.

وی با اشاره به بیش از ۴۰ انتساب از درون سازمان وزارت کشور در دوران تصدی خود در این مسئولیت اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه یکی از اهداف بنده در این زمینه بوده است.

ابراهیمی به همراه بودن هردو معاون فرماندار در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تعامل با فرمانداران میاندورود و نکا این توفیق روزافزون باشد.

گفتنی است در این مراسم آقای محمدرضا غلامی -معاون سابق فرمانداری نکا- به سمت معاون جدید فرماندار میاندورود و اقای علی غلامیان -معاون فرماندار میاندورود- به سمت معاون فرماندار نکا منصوب شد.