يکشنبه 9 خرداد 1395-10:28

ادبیات جالب فرماندار رامسر در پاسخ به پرسش خبرنگار

سئوال خبرنگار: آقای فرماندار، دستاورتان از سفر به بلغارستان چه بود؟/ پاسخ فرماندار رامسر: دستاوردهای سفر ورزشی بلغارستان... بدون ریالی هزینه از بیت المال و کسب تجربیاتی ارزشمند از سوی جوانان عزیزمان برای «دیوث های رسانه ای»  قابل فهم نخواهد بود.


 مازندنومه، سرویس سیاسی، محمدرضا بهرامی، سردبیر هفته نامه موج شمال و فعال رسانه ای رامسر: حسین شعبان سروری-فرماندار رامسر- چندی پیش همراه با یک هیات ورزشی(تیم کاراته رامسر) به بلغارستان سفر کرد. پس از بازگشت

پس از بازگشت او به عنوان خبرنگار پرسش زیر را برای جناب فرماندار فرستادم:«آقای فرماندار، دستاورتان از سفر به بلغارستان چه بود؟»

آقای شعبان سروری در پاسخ به این پرسش در تلگرام من نوشتند:«دستاوردهای سفر ورزشی بلغارستان جهت حضور جمعی از نوجوانان خوش آتیه رامسر آن هم در تورنمنت قهرمانی قاره اروپا و دعوت از صرفا یک کشور غیر اروپایی به عنوان مهمان و بدون ریالی هزینه از بیت المال و کسب تجربیاتی ارزشمند از سوی جوانان عزیزمان برای دیوث های رسانه ای  قابل فهم نخواهد بود.»

این که آیا ضرورت داشت در سفر یک تیم ورزشی آن هم در گروه سنی نوجوانان، فرماندار یک شهر یک هفته به خارج از کشور عزیمت کند و واقعا این سفر که هرچه در اینترنت جست و جو کردم خبری از آن نیافتم، دستاوردی داشت یا نه، منظور نوشته ام نیست. هدفم جنس ادبیات مدیر ارشد دولت در یک شهر گردشگرپذیر است که در برابر یک پرسش ساده، واژگان نامناسبی را به استخدام درمی آورد. قضاوت با مردم.