چهارشنبه 20 دی 1385-0:0

...ازتویک جوانصاف نخواهم

نوشته يک مخاطب مازندنومه در پاسخ به مطلب"ضرورت تغييرات مديريتي در مازندران".


این جانب مطالب سایت هارا جسته گریخته مطالعه می کنم و تقریبا از قشر اهل مطالعه هستم ، ولی مثل بعضی ها قلم خوبی ندارم ! از کنار همه مطالب عنوان شده در سایت ها به سادگی عبور می کنم و یا اینکه با کمی تاسف ورق می زنم و به دنبال مطلب دیگری می روم.

ولی چند روز گذشته در سایت شما مطلبی باعنوان لزوم تغییرات مدیریتی درمازندران در خصوص تغییر در بعضی از ساختارهای مدیریتی استان و شهرستان . . .خواندم که دلم نیامد در جواب نگارنده آن ودوست بزرگوارم مطلبی ارائه ندهم .

با تمامی احترامی که برای همه قلم بدستان قائلم اما هستند کسانی که خواسته یا نخواسته حرمت قلم را نگه نداشته و از آن در جهت تخریب و به حاشیه کشاندن و تضعیف روحیه خدمت رسانی دیگران استفاده می کنند.

مطلب را این گونه ادامه می دهم که به راستی شما برای نظام جمهوری اسلامی چه کردید؟ شما برای اعتلای پرچم ایران اسلامی و سرافرازی مردم ایران چه کردید؟یا این که برای آن کارگران قریب و زحمت کش چه کردید ؟چرا می خواهید با تخریب و کوچک شمردن زحمات دیگران خود را به دیگران نشان دهید؟

 یعنی آن قدر به چشم نمی آیید که بخواهید در جسم دیگران ،به چشم بیایید ؟!! مگر شما از نزدیک شاهد تمامی ماجراها برای آن کارگران نبودید ؟ شمادیگر چرا؟شما واقعا" نمی دانید ایراد کار در کجا بوده و چه دست های پنهانی در کار بوده و هست؟

 برادر بزگوارم : در این برهه از زمان که دست های آلوده در جهت براندازی و تضعیف نظام پر صلابت اسلامی تلاش می کنند بهتر نیست در جهت حمایت از حق و عدالت از همدیگر اقدام کرده و به دنبال کار گشایی باشیم .

لازم می دانم آن مثال قدیمی را یادآوری نمایم که: با پاک نمودن صورت مسئله ، مسئله حل نمی شود . چرا می خواهید این گونه به چشم بیایید؟ همه ما ایرانی هستیم؛ در هر گروه ، دسته ، جناح و . . . باید ایرانی اندیشیده و در جهت حل مشکلات مردمی گام برداریم .

حرکت کنید ، زحمت بکشید ، پیشنهاد و طرح بدهید ، راه حل ارائه بدهید و این گونه ایرانی و غمخوار مردم بمانید نه آن گونه که مورد حمایت دشمنان قرار گیرید .

 یا علی مدد . . . با احترام مجید بهمنی- ازبابلسر - (arabinews@yahoo.com)

توضيح:مطلب مورد نظر را اين جا بخوانيد:http://www.mazandnume.com/?PNID=V6621