سه شنبه 11 خرداد 1395-11:56

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری اعلام کرد:

3 هزار ساروی در مراسم ارتحال امام شرکت می کنند

سرگرد عبدالله جعفرزاده: بیش از 3 هزار نفر با عنوان کاروان میثاق با ولایت به مراسم ارتحال اعزام می‌شوند. بیش از یکصد عنوان برنامه در بیش از 600 پایگاه مقاومت بسیج در این ایام برگزار می‌شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: سرگرد عبدالله جعفرزاده در نشست خبری به مناسبت ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد، اظهار کرد: بی تردید نام امام خمینی با تاریخ معاصر جهان تنیده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه امام خمینی کسی بود که راهی جدید برای انسان امروز ارائه کرد و منادی معنویت بود، افزود: مکتب سیاسی حضرت امام، دارای شاخصه هایی از جمله آمیخته بودن معنویت با سیاست، اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم، نگاه بین‌المللی و جهانی بر این مکتب سیاسی، عدالت اجتماعی و مانند این ها بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری مهمترین شاخص در مکتب امام راحل، پاسداری از ارزش‌هاست که تاکید بر ولایت فقیه است، گفت: حکومت اسلامی در قالب نظام جمهوری اسلامی با مولفه های اسلامیت و جمهوریت، کانون تفکر سیاسی حضرت امام است.

این مسئول با بیان اینکه شخصیت کامل و بارز امام راحل، در وجود مقام معظم رهبری مشاهده می‌شود، تصریح کرد: بعد از ارتحال ملکوتی امام راحل، نگاه کشورها به ما بود تا ببینند چه کسی جانشین امام راحل می‌شود.

جعفرزاده با اشاره به تاثیرگذاری قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: امام راحل روحیه سلطنت ستیزی را در مردم ما تقویت کردند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری بسیجیان در اعزام به مراسم ارتحال امام راحل، خاطرنشان کرد: در این سال ها شاهد افزایش اعزام زائران به مراسم ارتحال امام راحل هستیم و جوانان هم بیشترین متقاضیان برای اعزام به این مراسم هستند و این کار ما را سخت تر می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه بیش از 3 هزار نفر با عنوان کاروان میثاق با ولایت به مراسم ارتحال اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این اعزام شامگاه 13 خرداد صورت می گیرد و بیش از یکصد عنوان برنامه در بیش از 600 پایگاه مقاومت بسیج در این ایام برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقش رسانه در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: هرچه برنامه مناسب برگزار کنیم اما این قدرت اطلاع رسانی است که باعث اثرگذاری این برنامه ها می‌شود.