چهارشنبه 16 تير 1395-10:44

آینده پژوهی دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگی و اجتماعی؛

طرح پیمایش ملی وضعیت اجتماعی-فرهنگی جامعه ایران اجرا شد

طرح پیمایش ملی وضعیت اجتماعی-فرهنگی جامعه ایران در استان مازندران به اجرا در آمد/ نگرش های فرهنگی و اجتماعی مردم مازندران طی 100 روز برنامه ریزی و کار میدانی، جمع آوری و کنترل شد و از روز یکشنبه به تهران ارسال می شود.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: طرح پیمایش ملی وضعیت اجتماعی-فرهنگی جامعه ایران، با همکاری وزارت کشور، دانشگاه تهران و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند فاز در استان مازندران اجرا شد.

علی دامادی -مدیر اجرایی طرح در استان مازندران- اظهار کرد: فاز اول این طرح در تمام مراکز استان های کشور از جمله مازندران برگزار شد و فاز دوم و سوم نیز بعد از جمع بندی فاز اول در مراکز شهرستانهای کشور و استان به اجرا در آمد.

وی افزود: نگرش های فرهنگی و اجتماعی مردم مازندران طی 100 روز برنامه ریزی و کار میدانی، جمع آوری و کنترل شده و از روز یکشنبه 20 تیر 95، به پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می شود.

  دامادی این طرح را برگرفته از نگاه عالمانه و آینده پژوهی دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: 120 پژوهشگر و پرسشگر مرد و زن، در استان پس از طی دوره های آموزشی، با سازماندهی کامل و با همکاری اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران و نظارت سایر دستگاههای مربوط، در این پیمایش ملی مشارکت داشتند.

گفتنی الست این طرح با یک شیوه علمی دقیق، با هدف آگاهی مسوولان از نگرشهای مردم اجرا شد و نتایج آن مبنای برنامه ریزی و سیاست گذاری های هدفمند فرهنگی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم، خواهد بود.