پنجشنبه 24 تير 1395-8:38

تابستان شاد ساری/ ایده ای که اجرا شد

معرفی 6 برنامه تابستان شاد ساری که در روزهای آینده اجرا می شود+ پوستر برنامه ها


مازندنومه، سرویس اجتماعی: تابستان شاد ساری ایده فرماندار جوان مرکز استان مازندران است که این روزها لباس اجرایی به تن پوشیده و به جز دو سه روز اخیر که باران کمی برنامه ها را جابه جا کرد، به تقریب هر روز ساروی ها شاهد یک برنامه شاد و مفرح فرهنگی، هنری، محیط زیستی و اجتماعی هستند.

از 70 برنامه پیش بینی شده تا کنون جشن گریم کودکان، عصر شعر تجن، صعود به شاهدژ، جشن آیینی جعفرکلا و چند برنامه دیگر اجرا شده، اما چند برنامه اصلی و بزرگ هم هفته آینده تقدیم مرکز نشین ها خواهد شد.

طرح تابستان شاد 95 ویژه برنامه ای است که توسط ستاد اوقات فراغت در فرمانداری شهرستان ساری تهیه و تنظیم شده است تا با بسیج امکانات دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد و نیز مشارکت های مردمی برای همه ی شهروندان و روستاییان به اجرا در آید.

ستاد هماهنگی اوقات فراغت با تشکیل ستاد برنامه ریزی، اتاق ایده پردازی را مدیریت می کند. بیش از 20 اداره به قرار زیر در ستاد هماهنگی اوقات فراغت نماینده و حضور دارند.

این ستاد کارگروه های هفت گانه را به منظور و رویکرد تلفیق و اجرایی کردن برنامه ها تشکیل داده است تا برنامه های طراحی شده به اجرا درآید

در طرح تابستان شاد یکایک شهروندان ساروی و نیز شهرهای همجوار و حتی گردشگران، جامعه هدف هستند؛ به عبارت دیگر این طرح مرز شهر و روستا ندارد و برای همه مردم و در مکان های که مناسب اجرای برنامه ها باشد، اجرا می شود .

بازتاب فعالیت ها و برنامه های ستاد نیز علاوه بر رسانه های مکتوب و مجازی استان، در قالب یک ویژه نامه هر ده روز یک بار منتشر می شود.

لینک نسخه پی دی اف ویژه نامه تابستان شاد/ شماره اول

لینک نسخه پی دی اف ویژه نامه تابستان شاد/ شماره دوم

اما معرفی برنامه های پیش روی تابستان شاد ساری در روزهای آینده:

پاکسازی تجن/ از سد سلیمان تنگه تا دریای مازندران
سه شنبه 29 تیرماه 95

 کارگاه ساری شناسی
26 تیرماه 95
ساعت 17
پژوهشکده ساری شناسی

 جشن بیست و شیش نورزما
همراه با کشی لوچو
زمان: 29 تیرماه 95/ ساعت 17
مکان: استادیوم متقی ساری

کنسرت پاپ ساحلی

جمعه 25 تیرماه
ساحل فرح آباد
از ساعت 17:30 تا 20

 نخستین جشنواره روستا در شهر
از 27 تا 30 تیرماه 95
 9 صبح تا 11 شب
استادیوم متقی ساری

چادرشو/نمایشگاه و فروشگاه لباس بومی و محلی
از 27 تا 30 تیرماه 95
 9 صبح تا 11 شب
استادیوم متقی ساری

جشنواره تابستان شاد ساری تا 31 شهریور ماه اجرا می شود. علاقه مندان برای دریافت خبرهای تازه و جدول برنامه ها به کانال تلگرام مازندنومه بپیوندند.