سه شنبه 29 تير 1395-9:20

معرفی سومین فرماندار سیمرغ؛ به زودی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ماه رمضان سال گذشته در مراسم معارفه فرماندار کنونی سیمرغ، او را جزو «مدیران کارامد دولت» معرفی کرده بود و حالا این مدیر به زعم آقایان کارامد، یک سال پس از صدارتش، بازنشسته می شود. شنیده شده سعید میرزایی که عضو حزب کار و رییس شورای شهر قائم شهر است سومین فرماندار سیمرغ می شود.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: به زودی سومین فرماندار کیاکلا که به مدد سفر محمود احمدی نژاد به این منطقه چند سالی است سیمرغ نام گذاری شده، معرفی می شود.

ماه رمضان سال گذشته فرج الله یدالله پور که زمانی معاون فرماندار جویبار بود، فرماندار سیمرغ شد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در مراسم معارفه، او را جزو «مدیران کارامد دولت» معرفی کرده بود و حالا این مدیر کارامد به زعم آقایان استانداری، یک سال پس از صدارتش، برکنار، جابه جا یا بازنسشته می شود.

پس از معرفی نمایندگان استان به مجلس دهم، ربیع فلاح چراغ سبزی به آن ها نشان داد که اگر دل بر تغییر در منطقه خود آراسته اند، او آمادگی پذیرش خواسته های نماینده ها را دارد. به همین دلیل برخی فرماندارها با فشار یا توصیه نماینده های مجلس در حال تغییر و جابه جایی هستند. از جمله این تغییرات در شهرستان سیمرغ است؛ جایی که فرج الله یدالله پور جای خود را به سعید میرزایی می دهد.

یدالله پور از فرمانداران ساکت استان بود که خیلی در فضای رسانه ای حضور نداشت و آخرین خبرهای سایت فرمانداری سیمرغ را هم که ملاحظه کنید، تنها خبر چند بازدید و دیدار و جلسه را می توان در آن یافت.

اما سعید میرزایی که سومین فرماندار سیمرغ خواهد شد چهره شناخته تری دارد و به اردوگاه اصلاح طلبان نزدیک تر است. جالب آن که فرماندار سیمرغ نخست نیز میرزایی نام داشت؛ علی اصغر میرزایی!

سعید میرزایی کوتنایی که به تیم غلام گرزین -نماینده اصلاح طلب مردم قائم شهر در مجلس ششم و هم محلی کوتنایی او- نزدیک است، در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، بر خلاف نظر اصلاح طلبان شاخص شهرستان قائم شهر که پشت کمال علیپور ایستادند، با علی ادیانی راد همراهی کرد و حالا دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس، در صدد جبران تلاش های اوست.

  میرزایی مدرک مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات  دارد و کارشناس ارشد در رشته مدیریت اجرایی است. او در دولت روحانی و پس از انتصاب رضاگرزین به عنوان مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران، رئیس مرکز هتلداری فنی و حرفه ای استان شد.

وی عضو حزب اسلامی کار استان و از شهریورماه گذشته رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر است. در رزومه او عناوینی چون: مدرس دانشگاه، صنایع و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، نماینده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در امور شوراها و شهرداری ها و پروژه های عمرانی، مدیر اجرایی طرح صنعت ساختمان شهرستان قائم شهر، معاون مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر، مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی بهاب تجن شمال و رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مطهر قائم شهر دیده می شود.

گفتنی است چندی پیش در پی ابلاغ بخش نامه ای به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، راه برای بازنشستگی برخی مدیران باز و همین دستاویز استاندار مازندران شده تا به بهانه بازنشستگی و در واقع برای جلب نظر نمایندگان مجلس، تعدادی از فرماندارها را بازنشسته کند.