پنجشنبه 11 شهريور 1395-21:59

رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات 92 در ساری مطرح کرد:

خداوند به استاندار مازندران تدبیری دهد که از ظرفیت جوانان حامی دولت استفاده کند

در هم اندیشی جوانان فعال اصلاح طلب مازندران که در سالن اداره کل ارشاد مازندران برگزار شد، اعتراضات گسترده ای به استاندار مازندران وارد شد/ ای کاش سخنان آقای روحانی را یک بار از زبان آقای فلاح می شنیدیم/ چرا وزیر ورزش در رامسر با آقای ایکس دیدار داشته است/ روحانی فراتر از انتظارات ما ظاهر شد/ بعضی ها می خواهند این پیام را به جامعه بفرستند که روحانی عرضه برگزاری یک کنسرت را هم ندارد/ ادامه دولت در چهار سال دوم، حق آقای روحانی است.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: هم اندیشی جوانان فعال اصلاح طلب مازندران با عنوان تدبیری برای امید در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد مازندران برگزار شد.

سعید الله بداشتی -رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات 92- سخنران اصلی این مراسم بود و پیش از او هم تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در این مراسم سخنرانی کردند.

دبیر همایش تدبیری برای امید اظهار کرد: روحانی فراتر از انتظارات ما ظاهر شد. تصور نمی کردیم بتوانیم در اقتصاد و سیاست خارجی به موفقیت برسیم اما روحانی این دو مورد را احیا کرد.

بهنام فرازمند گفت: نیازمند مکانیزم جدید برای کمک به دولت در انتخابات 96 هستیم. تصور می کنم اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند گزینه ای بهتر از روحانی نداریم.

وی ادامه داد: اگر ساختار اصلاح طلبی را کامل و منسجم کنیم اتفاقاتی مثل سال 84 رخ نمی دهد.

فرازمند با اشاره به اینکه شرایط در انتخابات 96 متفاوت است، تصریح کرد: در مقابل پوپولیسمی که وجود دارد هر اندازه از عقلانیت صحبت کنیم باز هم کار پیش نمی رود و به همین دلیل نیازمند مکانیزم جدید هستیم.

*اعترض گسترده به عملکرد استاندار مازندران

در این نشست اعتراضات گسترده ای به استاندار مازندران وارد شد و به علت اینکه برخی از سخنران ها تقاضا داشتند بخشی از سخنان آنها منتشر نشود، انتشار اخبار این بخش هم به صورت گزیده است.

مصطفی فلاح به عنوان نماینده حزب کارگزاران سازندگی، انتقاداتی را به مجموعه دولت در مازندران وارد کرد.

نماینده حزب اعتماد ملی از علاقه خود به استاندار مازندران گفت و سپس عنوان کرد ای کاش سخنان آقای روحانی را یک بار از زبان آقای فلاح می شنیدم.

نماینده معلمان هم از دیگر منتقدان این نشست بود و تعیین تکلیف مدیرانی را که از دولت گذشته هنوز بر سر کار هستند، خواستار شد.

نماینده حزب مردم سالاری هم از دیدار وزیر ورزش در رامسر با یکی از سه ضلع مثلث دولت گذشته خبرداد و گفت: چرا وزیر ورزش در رامسر با آقای ایکس دیدار داشته است.

* ادامه دولت در چهار سال دوم، حق آقای روحانی است

سعید الله بداشتی هم متاثر از انتقادات وارد شده به تیم دولت در استان، اظهار کر کرد: خداوند به استاندار مازندران تدبیری دهد که از ظرفیت جوانان حامی دولت استفاده کند. کسی که شکر نعمت نداشته باشد نعمت از او سلب می شود و این هشداری به همه استانداران است.

رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات 92 با بیان اینکه من یک سال به دلیل وابستگی به نهاد ریاست جمهوری، حقوق دولتی دریافت کردم و اکنون در بخش خصوصی مشغول به کار هستم، افزود: به جوانان توصیه می کنم به دنبال این نباشند که دولت برای آنها شغل فراهم کند. بحران اشتغال در کشور، کمرشکن است.

بداشتی با اشاره به اینکه معتقدیم باید در چهارچوب منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم، گفت: اگر می خواهیم دستاوردهای هسته ای تثبیت شود باید نظرات ایشان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر ما جوانان می خواهیم اعتماد نظام اسلامی را به خود جلب کنیم فقط از طریق توجه به منویات رهبری، مقدور است، تصریح کرد: در حاکمیت پس از امام راحل، هیچکسی به اندازه مقام معظم رهبری به موضوع جوانان توجه نداشته است.

بداشتی با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری درباره موسیقی معلوم است و می دانیم ایشان چه نگاهی به موسیقی دارند، ادامه داد: عده ای برای ناامید کردن مردم از کارآمدی دولت، بحث کنسرت ها را مطرح می کنند، می خواهند این پیام را به جامعه بفرستند که روحانی عرضه برگزاری یک کنسرت را هم ندارد.

رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات 92 از جوانان حاضر در این نشست خواست تا ضمن حمایت از دولت، انتظارات و انتقادات خود را در قالب نامه ای به روحانی اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما نگاه حاکم بر عملکرد برخی وزرا است. برخی تصور می کنند برای این دوام داشته باشند باید سهام دهند.

بداشتی با بیان اینکه ادامه دولت در چهار سال دوم، حق آقای روحانی است، گفت: دولت دو سال از چهار سال را مشغول مذاکرات بود، بذری کاشته شد و نتیجه آن را در چهار سال دولت دوم روحانی به دست می آوریم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، برخی به دنبال ایجاد تنش هستند از فعالان سیاسی درخواست کرد که آستانه تحمل خود را افزایش داده و درگیر حواشی نشوند.