پنجشنبه 15 مهر 1395-22:28

جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره 323 شهید اطلاعات:

جهان برای خاموش کردن نور خدا لشکرکشی کرده است

سردار حسین سلامی: شهدای جامعه اطلاعاتی کشور سخت ترین مسئولیت را در جنگ به عهده داشتند/ جهان برای خاموش کردن نور خدا لشکرکشی کرده است.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، فاطمه نوری: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در یادواره 323 شهید اطلاعات استان‌های مازندران، گلستان و گیلان که در پارک ملل ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه مازندران سرزمین سرسبز دلاوران، سلحشوران و قهرمانان جاودان است، خاطر نشان کرد: مردم سه استان گیلان، مازندران و گلستان در آزمون‌های بزرگ سربلند و سرافراز بیرون آمده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شمال ایران در پاسداشت جاودانگی شهیدان سرآمد است، تصریح کرد: ستارگان درخشان این سرزمین و شهدا، الگوهای درخشانی برای جوانان سرزمین ما هستند.

وی با اشاره به اینکه گیلان، مازندران و گلستان کهکشانی از ستارگان پرنور و بی‌غروب را در سپهر خود می‌نگرند اظهار کرد: برای ما افتخار بزرگی است که در محضر خانواده‌های عزیز شهیدان و فرزندان این مرز و بوم هستیم.

سردار سلامی افزود: کاروانی از انقلاب ما می‌رود تا بزرگ‌ترین قله عالم هستی را بسازد و فضیلت‌ها را در اوج به نمایش بگذارد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد:اسلام آن قدر عزیز و با عظمت است که شهادت امام و اسارت اهل بیت در دایره عظیم آن جای دارد و این بزرگ‌ترین درس و آموزه از عاشورا است.

وی با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) خون بهای عظمت اسلام، سعادت و کرامت همه مسلمانان است، خاطر نشان کرد: شهادت این حجت را بر همه ما تمام می‌کند که در رکاب ولی زمان در میدان‌های جنگ باشیم.

سردار سلامی شهادت را لباس عزت، شرافت، بزرگی و شکوه اسلام برشمرد و افزود: عزت و سعادت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می گذرد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: استقلال، امنیت و آرامش امروز سرزمین مان در گرو فداکاری شهدا است و هویت و شرف مان را از عاشورا گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای اطلاعات و عملیات فداکاری های بزرگی از خود به یادگار گذاشتند، گفت: شهدای جامعه اطلاعاتی کشور سخت ترین مسئولیت را در جنگ به عهده داشتند.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندان اطلاعات گواهی هستند بر صدق وعده‌های ملت که ما پای تحقق آرمان‌های بلند شهیدان ایستاده‌ایم، اظهار کرد: آنها در سرزمین ناشناخته و میدان های مین قدم گذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در حال حاضر پس از قرن ها خورشید اسلام از پس ابرهای جاهلیت عبور کرده است، تصریح کرد: اسلام با جهاد گسترش یافت و مسلمانان با جهاد از دشمن رهایی یافتند.

وی با اعلام اینکه جهان برای خاموش کردن نور خدا لشکرکشی کرده است، اما رشد بیداری اسلامی موجب شد تا به تدریج، طاغوت و کفار از سرزمین مسلمانان عقب‌نشینی کنند، افزود: با این رویه ایران اسلامی از چنگال آمریکا نجات پیدا کرد و به جهان صادر شد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز شهدا از جاده جهاد عبور و در اقصی نقاط جهان نفوذ دشمنان به قلب های مسلمانان را سد کردند، خاطر نشان کرد: شهادت ضامن احیای مسلمانان برای گسترش اسلام و اوج هنرنمایی انسان است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه برای بازیابی استقلال بر هیچ مذاکره‌ای نیاز پیدا نکردند و این منطق انقلاب است، افزود: نهضت بیداری مسلمانان در پرتو انقلاب امام شکل گرفته است.

وی با اعلام اینکه برای احیای هویت مسلمانان از آتش استعمار هیچ چیزی جزء میدان نبرد را انتخاب نکردیم، تصریح کرد: همواره شهدا سیاست‌های آمریکا را در منطقه متوقف کردند و راه تسلط و چیرگی مسلمانان بر دشمنان توسط شهدا هموار شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه استخوان شهیدانی از این سرزمین در نقاط دیگر تفحص و تشییع می‌شود که ستون‌های مستحکم آزادی و شرف ایران اسلامی هستند، گفت: قامت های بلند جوانان سرزمین مان در مرزهای ایران سد بلندی روی دشمنان و استکبار شده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز کشور ما امن و آزاد است و برای برطرف کردن مشکلات بر یک سوی مذاکره نشسته‌ایم به‌ خاطر شهدا است خاطر نشان کرد: افتخار امروز ما تبعیت از ولایت فقیه است.

سردار سلامی با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی آرزوهای دشمنان را در گورستان‌هایشان دفن می‌کنند، گفت: امروز بسیج و سپاه فقط با دشمنان نمی‌جنگند بلکه با فقر و محرومیت در داخل کشور نیز می‌جنگند.

به گزارش مازندنومه در یادواره 323 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه، تمبر یادبود شهدای اطلاعات و 8 کتاب در حوزه دفاع مقدس و اطلاعات عملیات استان مازندران رونمایی شد.