پنجشنبه 14 بهمن 1395-14:58

با حضور رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان در بهنمیر؛

۱۹۰۰ فقره سند به مالکان زمین های بنیاد علوی اهدا شد/ 3 هزار سند سال آینده صادر می شود

در مراسمی در بهنمیر، 1900 فقره سند زمین های بنیاد علوی در بابلسر به متصرفان تحویل داده شد/ 3 هزار سند دیگر سال آینده صادر می شود/ نماینده بابلسر از حاضران خواست شعار "مرگ بر آمریکا" سر دهد!


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، حامد رهی: پیش از ظهر پنجشنبه در مسجد روستای دارابدین روشن شهر بهنمیر با حضور محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان، نماینده منطقه در مجلس، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی، 1900 فقره سند زمین های بنیاد علوی در بابلسر به متصرفان تحویل داده شد.

امام جمعه بهنمیر در ابتدای این مراسم گفت: مشی حضرت اما‌م حمایت از مستضعفان بود.

سید علی اسد -فرماندار بابلسر- هم ضمن آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید، از حضور سعیدی کیا و نگاه ویژه اش به منطقه تشکر کرد.

محمدعلی تقوی فرد -رییس کل دادگستری استان‌ مازندران- سخنران بعدی بود که با اشاره به این ‌مطلب که دارایی های زمینی ارزشی ندارد، افزود: این اسناد و زمین‌ها را کمونیست ها و کفار هم دارند، اما‌ تفاوت فرد مسلمان در این است که ما نباید به فکر این دنیا باشیم.

ولی الله نانواکناری -نماینده مردم‌ فریدونکنار و بابلسر- دیگر سخنران این‌ مراسم بود که با اشاره به چهارمین‌ حضور رییس بنیاد مستضعفان در منطقه از نگاه ویژه ی او به استان و خصوصا بابلسر قدردانی کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدام ‌اخیر رییس جمهوری آمریکا در ممنوعیت ورود ایرانی ها به خاک آن کشور، به اقدام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در محکومیت این حرکت اشاره کرد و از مردم‌ حاضر در مراسم درخواست کرد با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» این اقدام را محکوم‌ کنند که شعار «مرگ بر آمریکا» در مسجد طنین انداز شد!

در ادامه مسعود بهادران -مدیر کل امور استان های بنیاد علوی- با اعلام اینکه امروز ۲۴ هکتار سند به مالکان داده خوهد شد، افزود: ۵۲ میلیارد تومان ارزش این زمین ها بر آورد شده است که ۹۹ درصد آنها به صورت رایگان است.

مجری مراسم بیش از حد از رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان تمجید می کرد که به مذاق سعیدی کیا خوش نیامد و گفت: «بس کن!»

سعیدی کیا در سخنرانی اش به دستور مقام‌معظم رهبری مبنی بر واگذاری سند به مالکان اشاره کرد و گفت: در کل کشور حدود ۳۶۰۰۰ سند صادر کردیم که سهم استان مازندران تاکنون ۴۰۰۰ سند بوده است.

وی از صدور ۳۰۰۰ سند دیگر در سال آینده در استان خبر داد‌.

محمداسماعیل قلی پور -امام جمعه بابلسر- و ربیع فلاح جلودار -استاندار مازندران- نیز سخنرانان پایانی مراسم بودند.

- امام‌ جمعه بابلسر در حین سخنرانی خود از سعیدی کیا که مشغول پاسخ دهی به مردم بود، خواست به سخنانش گوش دهد و به مزاح گفت: «بابلسر همه اش برای بنیاد علوی است و ما مهمانیم و ایشان میزبان!»

در انتها نیز به جمعی از حاضران، اسناد زمین های بنیاد اهدا شد.

گفتنی است استاندار مازندران با تاخیر به مراسم رسید و سعیدی کیا اصرار داشت فلاح جلودار بیاید و سپس اسناد اهدا شود.