چهارشنبه 20 بهمن 1395-0:1

رییس دانشگاه مازندران:

فقیر نیستیم،اما امکانات هم نداریم

سید خلاق میرنیا: متاسفانه دانشگاه ما امکانات مناسب برای پذیرایی از خانواده های دانشگاهیان را ندارد. البته این بدین معنا نیست که دانشگاه فقیر است، بلکه متاسفانه در طی سالیان سال، تلاش جدی نکردیم تا از امکانات مناسب کشور برای توسعه دانشگاه استفاده کنیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، حامد رهی: همزمان با اذعان رییس دانشگاه مازندران، مبنی بر نبود امکانات مناسب در پذیرایی از خانواده دانشگاهیان، ابراهیم صالحی عمران -معاون توسعه و پشتیبانی این دانشگاه- از تمهیدات برای سفر به کیش خبر داد.

 صالحی عمران در مراسم جشن تشویق فرزندان کارکنان دانشگاه که روز سه شنبه برگزار شد، گفت: «در برنامه های رفاهی دانشگاه، برنامه های متعددی دیده شده که یکی از برنامه های رفاهی، سفر است. دانشگاه دو سفر را هماهنگ کرده و اطلاعیه آن در سایت درج شد. دو سفر به کیش گذاشته شد و برای عید هم دانشگاه مازندران، قراردادی با دانشگاه های اصفهان، تبریز، همدان، اردبیل، کاشان و قمصر، کردستان منعقد کرده و قراردادی هم در حال بسته شدن برای مشهد مقدس است که در حال گسترش این دانشگاه ها و شهرها هستیم تا همکاران بتوانند از این فرصت، نهایت استفاده را ببرند».

سید خلاق میرنیا -رییس دانشگاه مازندران- اما با بیان اینکه متاسفانه دانشگاه ما امکانات مناسب برای پذیرایی از خانواده های دانشگاهیان را ندارد، افزود: «البته این بدین معنا نیست که دانشگاه فقیر است، بلکه متاسفانه در طی سالیان سال، تلاش جدی نکردیم تا از امکانات مناسب کشور برای توسعه دانشگاه استفاده کنیم».

       وی در بخش دیگری از سخنانش به امکانات رفاهی برخی دانشگاه ها در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه خانواده دانشگاه مازندران، در سایر شهرها فاقد مکانی آبرومند هستند تا در کنار خانواده به استراحت بپردازند و این جای تاسف دارد.

رئیس دانشگاه مازندران، از احداث مهمان سرای ۶۰ واحدی در ۵ طبقه در بابلسر، برای کارکنان دانشگاهش خبر داد و گفت تا دو ماه آینده کلنگ این بنا زده خواهد شد.

سید خلاق میر نیا، همچنین گفت: «درمانگاه شبانه روزی دانشگاه مازندران» تابستان شروع به کار خواهد کرد.

       یادآور می شود: در جشن تشویق امسال، 350 نفر از فرزندان ممتاز اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه مازندران با اهدای لوح سپاس، تندیس، ویژه نامه تصاویر ممتازان و کارت هدیه، تجلیل شدند.