دوشنبه 16 اسفند 1395-8:45

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری خبر داد:

بودجه فرهنگی 23 میلیاردی شهرداری ساری در سال 96

سید احمد صالحی: بودجه 13 میلیاردی فرهنگی سال گذشته امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یافت و در سال آینده این رقم 23 میلیارد تومان پیش بینی شده است.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، کلثوم فلاحی: سید احمد صالحی در نشست خبری اظهار کرد: بودجه 13 میلیاردی فرهنگی سال گذشته امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یافت و در سال آینده این رقم 23 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 600 برنامه فرهنگی در سال 94 برگزار شد، افزود: امسال رشد حدود 50 درصدی در اجرای برنامه های فرهنگی توسط شورا و شهرداری ساری را شاهد بودیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه هدف ما اجرای برنامه های فرهنگی است، گفت: قصد ورود به حیطه کاری سایر دستگاه ها و موازی کاری، نداریم.

عضو شورای شهر ساری تصریح کرد: در سال جدید، کارگروه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شورا تشکیل شده و برنامه ها بعد از مطرح شدن در این کارگروه ها، اجرا می شوند.

صالحی با اشاره به اینکه شاید برخی بخواهند از این برنامه ها سوء استفاده کنند و شاید در برگزاری کنسرت ها بی تدبیری شده باشد، ادامه داد: اما نمی توان یک شخص را در این زمینه متهم کرد.

وی درباره هزینه کرد بودجه فرهنگی شهرداری ساری، خاطرنشان کرد: 9 میلیارد تومان در حوزه فرهنگی، 7 میلیارد تومان در حوزه اجتماعی و آموزش شهروندی و 4 میلیارد تومان در زمینه تربیت بدنی و تفریحات سالم هزینه شده است.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه در بودجه سال آینده، برای سالن ورزشی بانوان، اعتبار اختصاص داده می شود، اظهار کرد: اقدامات عمرانی بسیاری در سطح شهر در حال انجام است.

صالحی درباره فعالیت یک کانال تلگرامی که اتهاماتی را به مسئولان شهرداری و برخی اعضای شورا وارد می کند، یادآورشد: در شبکه های اجتماعی فعالیت ندارم و هر مطالبی که در این فضا منتشر می شود باید اخلاق را درنظر بگیریم، مردم قضاوت می کنند.

وی درباره روابط دامادی و عبوری و همچنین ایجاد فضای دوقطبی در شهر، گفت: هر دو این افراد از سرمایه های شهر هستند و اعتقادی به فضای دوقطبی ندارم، ضمن اینکه وارد این فضا هم نمی شوم.