پنجشنبه 17 فروردين 1396-23:36

برگزاری نخستین نشست ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری به مازندران / سخنرانی روحانی در سیدرسول

نخستین نشست ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری به مازندران، با حضور چهره های شاخص اصلاح طلب در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد. در این نشست اعلام شد سخنرانی رئیس جمهوری در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: نخستین نشست ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری به مازندران، عصر امروز در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان ساری با حضور چهره های شاخص اصلاح طلب برگزار شد.

در این نشست اکبر بهمنش به عنوان رئیس ستاد، ماه سلطان کاشی به عنوان نائب رئیس و اسفندیار عشوری به عنوان دبیر، سخنگو و هماهنگی ستاد معرفی شدند.

رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری در این نشست اظهار کرد: ستادهای مردمی در سراسر استان شکل گرفته و مازندران یک بار دیگر میزبان رئیس دولت تدبیر و امید هستیم.

اکبر بهمنش گفت: رمز پیروزی در انتخابات، اتحاد و همدلی است که در خرداد 92 بین همه گروه های اصلاح طلب رقم خورد و منجر به پیروزی روحانی شد.

اسفندیار عشوری اظهار کرد: همزمان با نخستین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی به مازندران سفر و در شرق و غرب استان با مردم دیدار می کند.

سخنگوی ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری افزود: سخنرانی رئیس جمهوری در ساری، در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک بار دیگر حماسه مردم ساری در استقبال از رئیس جمهوری را به منصه ظهور می رسانیم، گفت: مردم ساری در نخستین سفر روحانی به مازندران نشان دادند علاقه مند به دولت تدبیر و امید هستند و استقبال مردم در مازندران، زمینه ساز پیروزی دولت روحانی شد.

همچنین نائب رئیس ستاد استقبال مردمی از سفر رئیس جمهوری به مازندران در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر نیازمند انسجام و اتحاد گسترده تر هستیم.

ماه سلطان کاشی افزود: مردم به خوبی می دانند چه کسانی صاحب وضع موجود هستند و باید پاسخگو باشند.

وی گفت: اکنون بهترین زمانی است که می توانیم با سفر رئیس جمهوری به مازندران، شور انتخاباتی ایجاد کنیم و از فضای سرد فعلی خارج شویم.

کاشی با اشاره به استقبال مردم مازندران از روحانی در سال 92 تصریح کرد: یک بار دیگر مازندران با استقبال بی نظیر از رئیس جمهور، الگویی برای سایر استان ها می شود.

در ادامه مسئول کمیته روابط عمومی ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری اظهار کرد: هشت سال دوران طلایی اصلاحات را تجربه کردیم و امروز زمان آن نیست آنچه در گذشته بر ما گذشت را نقد و بررسی کنیم، نتیجه گیری مسائل را باید به بعد از زمان انتخابات موکول کنیم.

مرضیه عبوری گفت: منافع ملی را بسنجیم و از این منافع در استان بهره ببریم تا روند توسعه در استان را به شتاب بیشتری برسانیم.

لیلا مومنی بر فعالان اصلاح طلب استان در این نشست با اشاره به فعالیت ها و برنامه های دولت در حوزه زنان، اظهار کرد: در برنامه سفر دولت به استان، نشستی با بانوان هم درنظر گرفته شود.

در بخش دیگری از این نشست مسئول کمیته بانوان ستاد مردمی استقبال از سفر، گفت: هنگام میزبانی از رئیس جمهوری، فرصت خوبی برای بیان مطالبات نیست.

فریده یوسفی یادآور شد: می توان مطالبات واقعی مردم را به شکل کارشناسی شده جمع بندی کرده و در اختیار دولت قرار داد.

مسئول کمیته تبلیغات ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری هم در سخنانی اظهار کرد: با اطلاع رسانی و تبلیغات  گسترده که در سال 92 انجام شد دیدیم که مردم چگونه به استقبال روحانی آمدند و ساعت ها برای دیدار با این نامزد انتخابات ریاست جمهوری منتظر ماندند.

قاسم ایرانمنش با اشاره به اینکه اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، نیازمند ایجاد شور انتخاباتی هستیم، افزود: این انتخابات متفاوت از سایر انتخاباتی است که در گذشته داشتیم.

وی گفت: اکنون در سال چهارم دولت باید اقدامات دولتمردان به اطلاع مردم رسیده شود و تصمیم نهایی با مردم است که نام چه کسی از صندوق آرا خارج شود.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: دولت عملکرد مناسبی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین الملل داشته و اطلاع رسانی بهنگام از این اقدامات و برنامه های آینده دولت، تکلیف مردم را بر سر صندوق آرا مشخص می کند.



گفتنی است در پایان این نشست، مسئولان کمیته های مختلف ستاد استقبال مردمی از سفر رئیس جمهور به مازندران، به اتفاق آرا انتخاب و معرفی شدند:

محبوب نیکزاد    کمیته مناطق
قاسم ایرانمنش     کمیته تبلیغات
تورج ناییج پور       کمیته مالی
امیر صالحی     کمیته پشتیبانی
بهزاد محمودی    کمیته ورزشکاران
فریده یوسفی     کمیته بانوان
احسان آبرون    کمیته جوانان
رضا زرین کمر    کمیته دانشجویان
جعفر خلیلی     کمیته اقشار و صنوف
دوستعلی دهقان    کمیته دانشگاهیان
علی آقامیری    کمیته ایثارگران
حجت الاسلام فتحی    کمیته روحانیان
فرزاد گوهردهی    جامعه پزشکان
محمد رحیمی    کمیته مهندسان
حسین لاری    کمیته کشاورزان (خانه کشاورز)
نصرالله دریابیگی    کمیته کارگران (خانه کارگر)
مهران جورابلو    کمیته تعاونگران
حسین حشمتی    کمیته فرهنگیان
رضا ستاری    کمیته اساتید
حسین برزگر    کمیته سیاسی
جواد طالبی    کمیته فناوری
جواد پوری    کمیته فضای مجازی
مرتضی رمضانی    کمیته هنرمندان
مرضیه عبوری    کمیته روابط عمومی
علی صادقی    کمیته رسانه ها و اطلاع رسانی
جعفر خائفی    کمیته صنعت و کارخانجات
مصطفی سوادکوهی    کمیته احزاب
افشین احمدی    کمیته شهری
احمد نیکزاد    کمیته دانش آموزی