شنبه 19 فروردين 1396-22:54

در آستانه سفر روحانی به مازندران؛

مازندرانی ها با شورمندی و عقلانیت به استقبال رییس جمهوری می روند

گزارش مازندنومه از جلسه دوم ستاد مردمی استقبال از سفر رییس جمهوری و بیانیه این ستاد


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: دومین نشست ستاد مردمی استقبال از سفر ریاست جمهوری به مازندران که 22 فروردین ماه امجام می شود، عصر امروز با حضور روسای کمیته ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر ریاست جمهوری به مازندران اظهار کرد: رئیس جمهوری سه شنبه به مازندران سفر می کند و امیدواریم مانند همیشه بتوانیم به خوبی میزبانی کنیم.

اکبر بهمنش گفت: دولت خدمات گسترده ای در حوزه های زیرساخت، علم و فناوری، توسعه اجتماعی و انسانی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، روابط بین الملل و مانند این ها داشته که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

در ادامه این نشست مسئول کمیته تبلیغات ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری اظهار کرد: سفر روحانی به مازندران در سال 92 آغازگر حرکتی برگ در عرصه انتخابات آن مقطع بود.

قاسم ایرانمنش گفت: این بار هم جهش دوباره را از ساری رقم می زنیم و مازندران الگویی برای سایر استان ها می شود.

همچین مسئول کمیته مالی ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری در این نشست اظهار داشت: در طول سال های فعالیت دولت تدبیر و امید، کشور به ثبات در عرصه اقتصادی رسید و دیگر آن نوسان در قیمت ها را شاهد نیستیم.

تورج ناییج پور خاطرنشان کرد: کشور نیازمند روحانی است تا این ثبات و آرامش در عرصه های مختلف پایدار شود.

در این نشست محمود شربیتان به عنوان مسئول کمیته حقوقی و مبین دهقان زاده به عنوان مسئول کمیته هیات های مذهبی معرفی شدند.



پس از گفت و گو و تبادل نظر، ستاد استقبال مردمی به اتفاق آرا، نتیجه گیری داشت که منجر به انتشار بیانیه ای شد. در ادامه متن بیانیه این ستاد به استحضار مخاطبان می رسد:

«ستاد استقبال مردمى استان مازندران، تشريف فرمايى رياست محترم جمهورى را براى افتتاح پروژه هاى مختلف به اين استان گرامى مى دارد و آرزومند است تا حضور خجسته ى ايشان منشاء خير و بركت و مسبب گشايش در فروبستگى هايى شود كه سالهاست مردم بردبار اين ديار را مى آزارد. بى گمان دكتر روحانى خاطره ى سفر انتخاباتى شان به استان مازندران و استقبال بى مانند مردم، به ويژه در مسجد جامع سارى را به ياد دارند كه چگونه آغازگر خيزش موجى شد كه سراسر اين سرزمين اهورايى را در نورديد و ثمره ى نيك آن كام همه مردم ما را شيرين كرد. ما همان مردم ايم با همان شورمندى و عقلانيت پيشين و "بر همانيم كه بوديم و همان خواهد بود".

ستاد استقبال به مسئولان استان پيشنهاد مى كند با توجه به در پيش بودن قريب الوقوع انتخابات دوره دوازدهم رياست جمهورى، براى نشان دادن قانونمدارى و دورى از شائبه ى تبليغاتى بودن سفر رييس جمهور كاردان و محبوب، برنامه ديدار و سخنرانى عمومى ايشان را براى فرصت ديگرى در ايام تبليغات برنامه ريزى كنند تا عامل به حديث پيامبر رحمت (ص) باشيم كه فرمود: "اِجتنِبوا مِن مواضع التُّهم".

ستاد استقبال مردمى هم چنين پيشنهاد مى دهد تا در صورت امكان، رياست محترم جمهور وقتى را براى ديدار نخبگان استان اختصاص دهند و با آنان سخن بگويند و سخن آنان را بشنوند.

ديدار يار غايب، دانى چه ذوق دارد
ابرى كه در بيابان بر تشنه اى ببارد»