سه شنبه 29 فروردين 1396-7:5

با حضور جمعی از داوطلبان اصلاح طلب مرکز استان مازندران؛

هفتمین نشست احزاب و گروه های اصلاح طلب برگزار شد

احمدی فولادی: معتقدیم تنها گروهی که می توانند معضلات کشور را رفع کنند اصلاح طلبان هستند. میثاق نامه لیست امید در انتخابات شوراها دارای 7 بند با شرایط مشخص است/ بهمنش: لیست امید برای بانوان، جوانان و پیشکسوتان، جایگاه مشخص کرده و به گونه ای عمل می کنیم که همه تخصص ها لحاظ شود.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: هفتمین نشست احزاب و گروه های اصلاح طلب با داوطلبان انتخابات شوراها در ساری برگزار شد.

مهدی احمدی فولادی در این نشست اظهار کرد: اصلاح طلبان در انتخابات سال 94 لیستی را با عنوان لیست امید ارائه کردند که 30 بر صفر پیروز شد و رقبا را عصبانی کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران با بیان اینکه 95 درصد تریبون ها و از جمله صدا و سیما در اختیار رقیب است، گفت: در این میان، فضای مجازی کمک بزرگی برای ما است و باید با اتحاد به موفقیت دست یابیم.

احمدی فولادی افزود: تنها انگیزه ما احساس مسئولیتی است که در قبال جامعه داریم و معتقدیم تنها گروهی که می توانند معضلات کشور را رفع کنند اصلاح طلبان هستند.

وی با تاکید بر موفقیت لیست امید در انتخابات گذشته، ادامه داد: میثاق نامه لیست امید در انتخابات شوراها دارای 7 بند با شرایط مشخص است.

احمدی فولادی با بیان این که  نامزدهای اصلاح طلب باید حکمیت شورای سیاستگذاری را بپذیرند و کسانی که در لیست قرار نگرفتند انصراف دهند، خاطرنشان کرد: برای نامزدهای لیست امید، ستاد مشترک تشکیل می دهیم و شورای عالی سیاستگذاری از این لیست حمایت می کند.

وی با بیان اینکه با نامزدهای انتخابات شورا که میثاق نامه را امضا نکنند کاری نداریم، ادامه داد: این افراد حتی اگر اصلاح طلب باشند نمی توانند از نام شورای سیاستگذاری استفاده کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری مازندران گفت: دایره نامزدهای انتخابات شورا محدود به افراد حاضر در این نشست نیست و آن دسته از افرادی که میثاق نامه را امضا کنند مورد پذیرش قرار می گیرند.

در ادامه این نشست نائب رئیس شورای سیاستگذاری مازندران اظهار کرد: لیست امید باید مانند انتخابات سال 94 مورد استقبال حداکثری قرار گیرد در غیر این صورت، شکست لیست امید به پای اصلاح طلبان نوشته خواهد شد.

اکبر بهمنش افزود: به همین دلیل در کنار مولفه های بومی، خوشنام و اصلاح طلب بودن، رای آوری هم شاخص بسیار موثری است.

وی تصریح کرد: لیست امید برای بانوان، جوانان و پیشکسوتان، جایگاه مشخص کرده و به گونه ای عمل می کنیم که همه تخصص ها لحاظ شود.

بهمنش گفت: سایر نامزدهای اصلاح طلب می توانند با امضای میثاق نامه، به این جمع بپیوندند و دایره تعداد نامزدهای انتخابات شورا، بسته نیست.