سه شنبه 3 مرداد 1396-9:26

اصولگرایان میزبان سفره اصلاح طلبان؟!

 این چه وضعیتی است که اصولگرایان و رقیبان را بر سفره ی پیروزی اصلاحات می نشانند و بزرگان اصلاح طلب استان سکوت می کنند؟ جوانان برومند که تمام قامت برای پیروزی جریان اصلاحات مرد روزهای تنهایی تان بوده‌اند امروز در سکوت و حیرانی می گویند که نگذارید برخی از افراد به نام اصلاحات با اخذ تلکه، مجوز عبور اصولگرایان و نشستن بر سفره اصلاحات را صادر کنند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، سیاوش اسلامی سوادکوهی: اول: انتخابات که تمام شد، خیلی از کنشگران سیاسی به زندگی عادی و روزمره ی خویش برگشتند و چشم انتظار تحقق عینی و عملی برنامه های جریان پیروز به انتظار نشسته اند، اما یک نکته از هزاران را باید از منظر دور نداشت؛ اینکه این کنشگران، با هوشمندی و نگاه نافذ خویش، هرگز حاضر نیستند عمل آنها فداکارانه و خوشباشانه، توسط عده ای که امروزه تحت هر عنوان و نامی بر خویش می نهند و در راس اصلاح طلبان خود را می بینند، تعبیر شود.

عده ای فکر می کنند این فقط آنها هستند که صالح به اظهار نظر و تصمیم هستند و هر آنچه را که تشخیص می دهند می توانند برای  پیشبرد اهداف جریان پیروز دیکته کنند.

از منظر عمومی نگارنده باور دارد که نگاه های دوخته شده در افکارعمومی به سران اصلاحات در مازندران از این منظر حائز اهمیت است که زندگی عبوس و سایه وار سرشار از تهی بودگی شادی و نشاط ماقبل از انتخابات را باید بدل به شادی و سرشار از عشق و زندگی توام با رافت بدل کنند.

 مردم به صداقت جریان اصلاحات ایمان دارند اما این بدان منظور نیست که این جریان نگرش تام آن ها را به نام دغدغه سیاست آمیخته کند و از خواست و مطالبه مردم برای داشتن یک زندگی عادی غافل شوند

دوم: آن چه جامعه سیاسی و کنشگران اصلاحات را می رنجاند این است که حقیقتا این روزها کنشگران سیاسی اصلاح طلب از رفتار برخی از بزرگان و تصمیم گیرندگان سیاسی جریان پیروز در حیرت به سر  می برند! واقعا این روزها از اظهار نظر و تصمیماتی که از برخی بزرگان شنیده می شود یاد این جمله می افتیم که اقایان!و بزرگان محترم! !شاید به دنبال کسب و کارتان بروید مردم بهتر تکلیف شان را با تصمیمات سیاسی پیش رو روشن می کنند!

اندک اندک به این باور نزدیک می شویم که حقیقتا حضور برخی مانع پیشبرد مقاصد و  اهداف اصلاح طلبانه است، پس سزاوار است لطف کنید دست از سر مردم و جریان اصلاحات بردارید!

به نظر، شما و ما آیا مردم را با شعارهای اصلاحات به پای صندوق رای آورده ایم  که ادای قرض به برخی افراد و جریانات غیر اصلاحات را ادا کنید؟!

آیا ما را به پای این انتخابات دعوت کرده اید که پس از پیروزی بگویید می خواهید به اعتباراصلاح طلبان چوب حراج بزنید؟

آقایان محترم و برخی بزرگان اصلاح طلب؛ شما که قرار می گذارید بساط اصولگرایان را بر سفره اصلاح طلبان پهن کنید، در واقع به کناری نهادن اصلاحات رضایت داده اید! خیلی بد است که برخی تلکه بگیران برای به دست اوردن وجیزه ای، در دامن برخی بزرگان اصلاحات گرد آیند و به فرافکنی شایستگان و خرد ورزان اصلاحات بپردازند و بدتر مرغ همسایه را غاز بپندارند و سرآمدان اصلاحات را نبینند.

من ایمان احمدی فولادی را در مبارزات آزادیخواهانه اش به دادخواهی می طلبم! و مبارزات حق طلبانه آقای روزبهی در قبل از انقلاب را مبنایی برای صیانت از حق خواهی او به داوری می طلبم! آقایان محترم! این چه رفتاری است که اصلاحات در استان را به انفعال در قبال این مجموعه می کشاند و شما را وادار به سکوت می کند؟!

آقایان، بزرگان، و راه برندگان اصلاحات؛ نگذارید راه دشوار آزادیخواهی با این روش و این گونه تصمیمات به انحطاط کشیده شود. باید به این شیوه ی بزرگ منشی که بی  اعتمادی نزد افکار عمومی است پایان داد. واقعا این چه وضعیتی است که اصولگرایان و رقیبان را بر سفره ی پیروزی اصلاحات می نشانند و شما سکوت می کنید؟

جوانان برومند که تمام قامت برای پیروزی جریان اصلاحات مرد روزهای تنهایی تان بوده‌اند امروز در سکوت و حیرانی می گویند که نگذارید برخی از افراد به نام اصلاحات با اخذ تلکه، مجوز عبور اصولگرایان و نشستن بر سفره اصلاحات را صادر کنند.

باور کنید این روش هیچ دستاورد محسوسی جز بی اعتباری و بی اعتبارسازی اصلاحات نزد افکار عمومی نخواهد داشت.