يکشنبه 9 مهر 1396-22:30

آقای رئیس‌جمهوری؛ حال مازندران نامساعد است

آقای رئیس‌جمهوری؛ این روزها حال حامیان شما در استان مازندران اصلا خوب نیست! همه گمان می کنند فهم شان به چالش کشیده شده است! استدعا داریم با تسریع در انجام تغییرات مدیریتی در مازندران و انتخاب مدیر ارشد سیاسی استان از بین گزینه های پیشنهادی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و روسای ستاد انتخاباتی، کینه های بی دریغ رقیب و ناکارآمدی مدیران استانی را پایان ببخشید تا همدلی و همزبانی در وعده های انتخاباتی «دوباره ایران»، «دوباره لبخند»، «دوباره پیوند» و «دوباره پیمان» را محقق سازید.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، سیاوش اسلامی سوادکوهی: آقای رئیس‌جمهوری؛ گاهی که می نویسم تا بلکه این نوشتنم گریزگاهی شود برای مجموعه ای از دارندگان قدرت سیاسی که همه ی ما برای ماندن شان، شب و روز بیدار مانده ایم تا باد کلاه شان را نبرد و بلکه این روزها آرزوهای جوانان این دیار به ثمر بنشیند و تغییرات و تحولات در استان مازندران خواست و مطالبه ی بدون تاخیر را حاکمان تهران نشین در اولویت کاری قرار دهند.

آقای رئیس‌جمهوری؛ همه ی ما در مقاطع مختلف زندگی، نیاز ضروری به مکث های عقلانی و احساسی داریم، تا در شرایطی که در آن قرار گرفته ایم بتوانیم وجدان خود را به داوری بخوانیم! ،توقع دارم از جوانانی که با همه ی وجودشان عشق به وطن و صداقت شان را به پای حمایت از برنامه های شما هزینه کرده‌اند، حمایت کنید. الحق و الانصاف زیبنده نیست که قدرت یافتگان دولت شما از تلاش این جوانان بهره داری کرده، بعد از چند ماه، با بی توجهی آنها را وارد فاز نفرت و پشیمانی کنند.

آقای رئیس‌جمهوری؛ مازندران این روزها در بلاتکلیفی مدیریتی و ضعف مفرط در چه کنم های مجموعه ای از مدیریت های لغزان به سر می برد و حامیان شما را نزد افکارعمومی به جد زیر سوال برده اند که چگونه باید از این رنج تحمیل شونده رهید!؟ در 29 اردیبهشت همه آمده بودند تا بلکه ناراستی و ناکارآمدی مدیریتی حاکم بر مازندران را با عشق حضور جوانان ترمیم کنیم! همه اما امروز در حیرت اند که این دیوار چرا همچنان با سخت جانی خویش بر هیبت و شکوه آن حضور تلخند و ریشخند می زند!؟

اقای رییس‌جمهوری؛ نبود اولویت نسبت به تغییرات در مازندران، حامیان فکور شما را مملو از سوءتفاهم پر هزینه و مدام با متلک های آغشته به تلخند جریان رقیب، غرورشان را خدشه دار می کند. نگارنده پیشنهاد می کند به پاس احترام به جوانان و مردمی که در روزهای سخت به یاری شما شتافته اند فرصت شنیدن مصائبی را که بر آنها در استان می رود، بشنوید! بی تردید شنیدن سخنان حامیان فکور شما در روزهای وانفسا برای تغییرات مدیریتی در مازندران جدی ترین سوءتفاهمات منتشر شده در افکارعمومی را برطرف خواهد کرد، سوء تفاهمی که جریانات رقیب هر روز با تکرار آن، حامیان انتخاباتی شما را دچار سرخوردگی محیطی کرده اند!

آقای رئیس‌جمهوری؛ این روزها اما، حال حامیان شما در استان مازندران اصلا خوب نیست! همه گمان می کنند فهم شان به چالش کشیده شده است! همه احساس می کنند آنانی که باید پناه و حامی شان باشند انگار جاخالی می دهند! انگار هیچکس تمایلی ندارد که به آن شور و حماسه ی خلق شده توسط جوانان برومند و وطن خواه نسبت به برنامه های دولت دوازدهم ارج بنهد! باور کنید زخم زبان زدن های رقیب سیاسی، روح همه ی ما را مجروح کرده است و در این زمینه مدیر ارشد منصوب شما در دولت یازدهم، به دلیل این که تغییرات در مازندران امروز و فردا می شود با رقبای سیاسی همراه شده است.

آقای رئیس‌جمهوری؛ استدعا دارم با تسریع در انجام تغییرات مدیریتی در مازندران و انتخاب مدیر ارشد سیاسی استان از بین گزینه های پیشنهادی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و روسای ستاد انتخاباتی، کینه های بی دریغ رقیب و ناکارآمدی مدیران استانی را پایان ببخشید تا همدلی و همزبانی در وعده های انتخاباتی «دوباره ایران»، «دوباره لبخند»، «دوباره پیوند» و «دوباره پیمان» را محقق سازید.

آقای رئیس‌جمهوری؛ گمانه زنی های طرفداران و حامیان انتخاباتی شما در جامعه و انعکاسی از خواست و مطالبات آنها در روزنامه ها و سایتهای مجازی وفق انتظار برای تغییر و تحولات در استان مازندران، به میزان آمدن شان در پای صندوق های رای، با پاسخ لازم و منطقی دولتمردان دوازدهم روبه رو نشده، سوءتفاهم حامیان فکور و تصمیم ساز شما را سبب ساز شده است، از این منظر جدیت هیات دولت را ضرروی است که در نصب مدیریت ارشد استان مازندران به نظرگاه حامیان دویت و احزاب مدافع دولت توجه شود.

*مطلب مرتبط:

آقای رئیس‌جمهور! تدبیر و امید را به مازندران برگردانید