شنبه 11 آذر 1396-8:27

استاندار مازندران:

جایی نگفته ام سیاسی نیستم/منتقدان به اصل مطلب مراجعه کنند

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در یادداشتی از استاندار مازندران انتقاد کرد که چرا گفته است سیاسی کار نیست. در همین زمینه با محمد اسلامی گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که وی تصریح کرد: «جایی نگفته ام سیاسی نیستم و بهتر است منتقدان به اصل مطلب مراجعه کنند، بنده تاکید کردم سیاسی کاری را نمی پسندم و سیاسی کاری هم نمی کنم.»


مازندنومه، سرویس سیاسی: عضوشورای مرکزی حزب اعتدال وتوسعه مازندران در یادداشتی که در فضای مجازی پخش کرد، نوشت: آقای استاندار در سخنان اخیر خود گفته اند: «سیاسی کارنیستم سیاسی کاری موقوف »؛ اما از اینکه گفته اند سیاسی کار نیستم بسی جای تامل است؛ مگر می شود نفر اول سیاست استان، کسی که بر روی صندلی سیاست استان می نشیند، بگوید من سیاسی کار نیستم؟ کسی که  اجراکننده سیاستهای ابلاغی دولت، سیاستهای اسناد بالادستی، سیاستهای برنامه ششم توسعه و سیاستهای اقتصادمقاومتی باشد و کارسیاسی نداند یا سیاسی کار نباشد؟

لطف الله محمد نژاد در یاددشت خود تاکید کرد: اصلاشما که سیاسی کارنیستیدوآن را موقوف می دانید، چرا این مسئولیت را پذیرفتید؟ مگرمازندران جولانگاه آزمون وخطای استانداران است که سیاه برود و مشکی بیاید؟

وی ادامه داد: آقای استاندار! گفته اید اهل ثناگویی نیستم، البته اینجاهم کسی مدیحه سرا و ثناگوی کسی نیست، زیادبه این چیزها دل خوش نکنید. اینجا کسی گفتمان بست نشینان این روزها و فریبکاران آن روزها را نمی پذیرند. متاسفانه جنابعالی ازروزی که آمدید دائمابا همان طیف ملاقات و بگو-مگوداشتید و اصلابه خود اجازه ندادید با فعالان ستادهای انتخاباتی گروه ها و احزاب همسوی دولت و مجاهدان عرصه گفتمان اعتدال نشستی داشته باشید و حرفهای آنهارا هم بشنوید. جهت یادآوری عرض کنم که در جلسه معارفه جنابعالی، وزیرمحترم کشورتاکیدداشتند مدیرانی به کارگرفته شوند که معتقد به گفتمان رئیس جمهورمحترم باشند.

رئیس ستادانتخابات ریاست جمهوری حزب اعتدال وتوسعه ساری در یادداشت خود تصریح کرد:آقای استاندار! مازندرانی که می توانست باظرفیت ها و اقلیم خدادادی، اقتصاد کشور را متحول کند با مدیران بی کفایت و بی سیاست به روزی افتاده است که ازرنج فقر، بیکاری، توسعه نیافتگی، ورشکستگی بنگاه های اقتصادی، تعطیلی کارخانجات، تخریب منابع طبیعی، دریا و جنگل اش ازتب داغ و مدیران چاق می سوزد و سرسبزی آن پیش مردم خزانی بیش نیست.

محمد نژاد ادامه داد:آقای استاندار!  با مجوز کدام مدیر بی سیاست، منابع طبیعی غارت  وتغییرکاربری پیداکردتا جولانگاه ساخت وسازآقازاده ها ومرفهان بی درد و فردوس این دیار به زباله تخت نشینان وپایتخت نشینان شود و ما زباله دار و سرایدارآنان شویم؟ بپرسید اوج این چپاول وغارتگری درزمان کدام دولت و به دست کدام مدیران بی تدبیرتغییرکاربری یافت؟

وی افزود: آقای استاندار! اینها بخش هایی از زخم استان است که متاسفانه باهمین تفکر"سیاسی موقوف"به وجودآمد. درعلم سیاست امروز تمام چالشهای اجتماعی اقتصادی و فرهنگی جامعه نشات گرفته از سیاستهای نادرست مدیران بی کفایت وبی سیاست است. بنابراین برای رسیدن به توسعه پایدار در بحث زیرساختها، گردشگری، صادرات و واردات، جذب سرمایه داخلی وخارجی، توریسم (تفریحی تجاری سلامت) وغیره نیاز به مدیران کاربلد وسیاستمدارداریم. بنابراین هیچوقت کار با سیاست درست موقوفی نداردو اگر هست درباندبازی رابطه بازی وجناح بازی است.

* حتما فرق بین سیاست و سیاسی کاری را می دانید!

محمد اسلامی –استاندار مازندران- در گفتگو با مازندنومه در پاسخ به این اظهارات بیان داشت: در چند هفته گذشته ملاقات های بنده با همه طیف ها بوده است و با ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی هم در تهران و هم در استان جلسه داشته ام.

 وی با بیان این که تاکنون حداقل 3 جلسه با  رییس حزب اعتدال و توسعه استان مازندران داشته، افزود: به زودی با ستادهای انتخاباتی استان هم جلسه خواهم داشت و  در برنامه های ما قرار دارد.

استاندار مازندران با اشاره به این که جایی نگفته ام سیاسی نیستم و بهتر است منتقدان به اصل مطلب مراجعه کنند، تصریح کرد: بنده تاکید کردم سیاسی کاری را نمی پسندم و سیاسی کاری هم نمی کنم.

اسلامی بیان کرد: حتما شما فرق بین سیاست و سیاسی کاری را می دانید.

وی در پایان گفت: جنس جلسات و ملاقات های بنده عمدتا کاری بوده و سهم دیدارها پایین بوده است.